was in 1 dag heb er alleen maandag meegereden omdat ik zaterdag avond pas terug was van ski vakantiecooldragon schreef:leonard schreef:Mark Nauta schreef:
wow 700 km in 3 dagen tijd......

was in 1 dag heb er alleen maandag meegereden omdat ik zaterdag avond pas terug was van ski vakantiecooldragon schreef:leonard schreef:Mark Nauta schreef:
wow 700 km in 3 dagen tijd......
Knot schreef:Ze bestaan dus toch... mensen die net zo gek zijn. Deed ik ook in de tijd van leaseauto's, onwijs veel kilometers maken de eerste dagen.
Dat is ondanks de lange werkdag vast een fijne dag geweestleonard schreef:Knot schreef:Ze bestaan dus toch... mensen die net zo gek zijn. Deed ik ook in de tijd van leaseauto's, onwijs veel kilometers maken de eerste dagen.
Was gewoon werk: half7 vertrokken vanuit randstad naar ootmarsum dan naar hengelo dan naar maastricht en toen weer naar de randstad 8 uur thuis. simpel hé
Leen schreef:@Mark , Klinkt goed he die Eisenmann 8)
Hier nog zo'n gek. De eerste 2 maanden 18000km gereden, zal nu wel wat afnemenKnot schreef:Ze bestaan dus toch... mensen die net zo gek zijn. Deed ik ook in de tijd van leaseauto's, onwijs veel kilometers maken de eerste dagen.
Maus335i schreef:Hier nog zo'n gek. De eerste 2 maanden 18000km gereden, zal nu wel wat afnemenKnot schreef:Ze bestaan dus toch... mensen die net zo gek zijn. Deed ik ook in de tijd van leaseauto's, onwijs veel kilometers maken de eerste dagen.
Was het maar zoleonard schreef:Maus335i schreef:Hier nog zo'n gek. De eerste 2 maanden 18000km gereden, zal nu wel wat afnemenKnot schreef:Ze bestaan dus toch... mensen die net zo gek zijn. Deed ik ook in de tijd van leaseauto's, onwijs veel kilometers maken de eerste dagen.
En dat met de S8??![]()
Dan Leggen ze de rode loper zeker wel voor je uit als weer komt tanken??
Inderdaad,Tristan schreef:M.u.v. de kosten zou ik alleen al gek worden van het vele malen tanken.
hier nog 1, zei het iets minder maar toch nog 12.000km in 1 maandMaus335i schreef:Hier nog zo'n gek. De eerste 2 maanden 18000km gereden, zal nu wel wat afnemenKnot schreef:Ze bestaan dus toch... mensen die net zo gek zijn. Deed ik ook in de tijd van leaseauto's, onwijs veel kilometers maken de eerste dagen.
Gebruikers op dit forum: Dimitri, Peter-Paul, Thomas H en 3 gasten