+100, En Mdct?! Damn wat schakelt dat!!indobesar schreef:Klinkt erg goed!![]()
Wat kunnen velgen toch veel met een auto doen, prachtig.FreudeamFahren schreef:Klinkt als een zeer uitgebalanceerde ombouw. Overal is over nagedacht, althans, als je de Dinan meneer mag gelovenDoe ik nog weer een beetje BBS peurneaux, goed?
Beter als dit wordt het niet.FreudeamFahren schreef:Klinkt als een zeer uitgebalanceerde ombouw. Overal is over nagedacht, althans, als je de Dinan meneer mag gelovenDoe ik nog weer een beetje BBS peurneaux, goed?
Proest....Snipe schreef:Die ouwe van Andre is natuurlijk mooi, maar ik denk dat je hier voordeliger terecht kunt: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 00284&z=19
De powerknop bij de pook geeft alleen 'n snellere gasresponse.David R. schreef:Weten jullie of er verschil zit in het activeren van de M button op het stuur of de power knop bij de schakelpook. Ik dacht dat bijvoorbeeld bij de M5 door middel van activatie via de M knop de gasrespons sneller werd wat niet gebeurde via de power knop. Is dit bij de M3 ook zo ?
Juist te glad voor woorden,Macboy schreef:Dat ligt aan het materiaal van de vloer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten