Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
MarkE92
Berichten: 193
Lid geworden op: 03 dec 2008, 22:41

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door MarkE92 » 12 mar 2010, 23:49

BBS le mans :love: :love: :love:

ErikS
Berichten: 18927
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door ErikS » 13 mar 2010, 12:08

indobesar schreef:Klinkt erg goed! :df: :thumbup:
+100, En Mdct?! Damn wat schakelt dat!!

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4873
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Tom V » 14 mar 2010, 10:12

FreudeamFahren schreef:Klinkt als een zeer uitgebalanceerde ombouw. Overal is over nagedacht, althans, als je de Dinan meneer mag geloven :-) Doe ik nog weer een beetje BBS peurneaux, goed? :-)
Wat kunnen velgen toch veel met een auto doen, prachtig.

330d
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jul 2006, 18:26

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door 330d » 14 mar 2010, 19:26

Vind die blauw net niet, toch de Interlagos mooier.


Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Tristan » 15 mar 2010, 21:59

FreudeamFahren schreef:Klinkt als een zeer uitgebalanceerde ombouw. Overal is over nagedacht, althans, als je de Dinan meneer mag geloven :-) Doe ik nog weer een beetje BBS peurneaux, goed? :-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Beter als dit wordt het niet. :love:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43049
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Arthur » 16 mar 2010, 09:23

Je kunt het zelf proberen met een leuke sedan :wink: Klik hier voor een M3 sedan
Dit is zeker Andre z'n (ex) auto?

Edit: ja is Andre z'n ex auto, foto's staan ook op autogespot.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40165
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Knot » 16 mar 2010, 11:48

De eerste facelifts toch, okt 2008?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43049
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Arthur » 17 mar 2010, 10:21

Geen id wanneer die facelifts zijn aangekomen, dit is er wel 1 iig :wink:

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Snipe » 23 mar 2010, 15:25

Die ouwe van Andre is natuurlijk mooi, maar ik denk dat je hier voordeliger terecht kunt: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 00284&z=19

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Tristan » 23 mar 2010, 15:43

LOL :mrgreen:

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door steve smith » 23 mar 2010, 15:46

Snipe schreef:Die ouwe van Andre is natuurlijk mooi, maar ik denk dat je hier voordeliger terecht kunt: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 00284&z=19
Proest.... :bag:

Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1440
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Rivanov » 23 mar 2010, 16:17

Staat ook een leuke Lotus bij!

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7750
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Tim N » 23 mar 2010, 16:41

En een platte kever op het dak..

Gebruikersavatar
David R.
Berichten: 867
Lid geworden op: 11 apr 2008, 17:32

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door David R. » 25 mar 2010, 09:00

Weten jullie of er verschil zit in het activeren van de M button op het stuur of de power knop bij de schakelpook. Ik dacht dat bijvoorbeeld bij de M5 door middel van activatie via de M knop de gasrespons sneller werd wat niet gebeurde via de power knop. Is dit bij de M3 ook zo ?

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Robin » 25 mar 2010, 11:19

David R. schreef:Weten jullie of er verschil zit in het activeren van de M button op het stuur of de power knop bij de schakelpook. Ik dacht dat bijvoorbeeld bij de M5 door middel van activatie via de M knop de gasrespons sneller werd wat niet gebeurde via de power knop. Is dit bij de M3 ook zo ?
De powerknop bij de pook geeft alleen 'n snellere gasresponse.
De M knop kun je zelf via het IDrivemenu definieren:Hoe het DSC staat on/off/half/, de schokdemping, de besturing en inderdaad de gasresponse. Dus als je dat hebt ingegeven doet de M knop hetzelfde in 1 keer als die powerknop bij de pook....

Gebruikersavatar
David R.
Berichten: 867
Lid geworden op: 11 apr 2008, 17:32

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door David R. » 25 mar 2010, 11:39

Ok duidelijk, dank je

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door romo » 29 mar 2010, 21:04


ErikS
Berichten: 18927
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door ErikS » 30 mar 2010, 08:07

Hij heeft er een 'beetje' moeite mee... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Macboy » 31 mar 2010, 21:59

Dat ligt aan het materiaal van de vloer.

ErikS
Berichten: 18927
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door ErikS » 31 mar 2010, 22:18

Macboy schreef:Dat ligt aan het materiaal van de vloer.
Juist te glad voor woorden,
Dus zou veeeel makkelijker moeten kunnen gaan...

(Zelfs met een beetje karts kan je er erg goed driften!!)

Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1905
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Jules » 01 apr 2010, 00:11

te weinig grip op de voorwielen is ook niet ideaal misschien?

Online
Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5441
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Kasteel » 01 apr 2010, 10:16

Ik denk eerder de lage snelheid/kleine ruimte :).

Gebruikersavatar
FreudeamFahren
Berichten: 2854
Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door FreudeamFahren » 01 apr 2010, 15:54

Weinig snelheid idd. Als de snelheid zo laag ligt, drukt de middelpunt vliegende kracht de auto amper naar buiten als je tractie breekt. Krijg je dit soort geklooi van :bag:

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Robin » 01 apr 2010, 16:53

Blackout bij mij?

Jongens wat voor banden/velgmaat heb ik met m'n M3 oem 19" ook alweer? :bag:

Was 't niet 235/35(of 40?) 19"vóór en 265/40(of 35?) 19 achter? Of 245 vóór en hoeveel J?

Romo etc?

Man :bag:

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 9060
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)

Bericht door Joop » 01 apr 2010, 18:26

8½Jx19 banden 245/35ZR19 voor
9½Jx19 banden 265/35ZR19 achter

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 4 gasten