En wat een waardeloos begin van het seizoen, dat uitgerekend Alonso op de winst afstormt. Zonde van Vettel

Ik heb voor het eerst zo goed als de hele wedstrijd via de Belg gekeken. Wat een verschil zeg met die schreeuwlelijk op RTL. Ik heb mijn keuze voor de komende races gemaakt. Of moet ik de BBC nog een kansje geven?Tom V schreef:BBC is weer geweldig! Interview tussen Button en Hamilton, dat krijg je niet @ RTLx. Erg mooi.
+1Michel Huisman schreef:Het was weer enorm spannend, na 6minuten maar weer verder gezapt.
Denk ook dat dat 1 van de grootste redenen is geweest om 'm in te lijven. De man kan testen als geen ander. Dus hij kan samen met het team een goede auto neerzetten.Niels schreef:Ik denk dat je met Schumi niet een nieuwe wereldkampioen in huis haalt maar wel iemand die er voor kan zorgen dat zo'n team enorme stappen kan laten maken. Rosberg maakt dan ook goede kansen op een (erg) hoge notering dit jaar.
Zeggen zovelen dat dan? Iedereen weet echt wel dat hij weliswaar een verdienstelijk coureur is, voor wie het knap is dat hij toch nog de F1 heeft gehaald, maar dat hij niet in de schaduw kan zijn van zijn oom. Die was duidelijk de A Senna, zijn neef is de B Senna.Richardt. schreef:Een groot deel ligt aan de wagen, maar volgens mij is hij echt niet het nieuwe toptalent zoals velen dat zeggen.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoelde aanvankelijk in ieder geval dat het logisch is dat er op deze manier weinig wordt ingehaald. Het moeilijke alleen is dat ik het in deze klasse weer niet logisch zou vinden als men gestraft werd omdat ze hun werk goed zouden doen. Wellicht als er meer kortere races in een weekend zou zijn, dat het dan wel zou kunnen. Ik ben er nog niet over uit ..Marco R. schreef:Tom, bedoel je bijvoorbeeld de eerste 8 gekwalificeerden omdraaien?
Polesitter op 8, nr.2 bij kwali op nr.7 op de grid?
Is een idee, maar als de verschillen zo minimaal zijn, heb je dan als pole rijder weinig kans om vooraan te rijden, en gaan ze tactisch kwalificeren als je pech hebt..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten