Gebruik ik in het weekend als ik naar de sloop ga enzo. Vind het zonde om dan mijn goede horloges te dragen met kans op beschadigen etc.
En het was mijn eerste horloge die ik ooit had.
idd..Jurjen schreef:Dit lijkt me een draadje voor alle horloge-liefhebbers. Ongeacht in welk budget ze vallen.
Kijk jij begrijpt meEric H schreef:Ik snap Hans z'n post wel....
Dit leek inderdaad meer het topic over horloges en de techniek er achter, en niet het topic over waar scoor ik voor een paar euro een klokkie.
Heeft niets te maken met of mensen er wel of geen paar duizend eur ovoor willen of kunnen betalen, maar meer de liefde voor de techniek achter het horloge...
Anders moet er even een apart Ibood / dagaanbieding.net topic geopend worden......kunnen daar de horloges besproken worden die daar aan bod komen.
En nee, ik heb geen horloge van een paar duizend euro, en ben ook niet van plan om dit er voor uit te geven.
Wel kan ik de techniek en layout en uitleg over en van horloges uit het hogere segment wel waarderen....
Kijk, jij begrijpt me niet..........Martin van der Zwaard schreef:Dan had Hans het ff wat anders moeten omschrijven denk ik.
Nu komt het over (op mijn dan) dat het hier alleen over dure horloges moet gaan en niet de "goedkopere" exemplaren. Maar wat voor de een een goedkoop horloge is, is voor een ander misschien niet zo goedkoop.
Die aanbiedingen kan ik wel begrijpen, dan dwaal je flink af maar denk dat je het wel lekker breed moet houden zodat alle horlogefans met plezier in dit topic kijken en posten.
Ik kijk altijd graag hier omdat ik nu eenmaal gek ben op horloges.
Hij staat er nu weer, dus grijp je kans.RobS schreef:Net een leukse Seiko gemist
Duidelijk nu!Downforce Hans schreef: Kijk, jij begrijpt me niet..........
Als je nu eerst ff naar het eerste topic was gegaan en je leest waar het over gaat dan begrijp je dat de intentie van de topic starter was, het verhaal,de techniek etc achter het horloge te bespreken.
We begonnen met mooie technische uurwerken waar ieder die wat heeft met techniek wat van kan leren.
We eindigen ineens met casio`s uit de ballenbak.
Dat aan de mooiste uurwerken vaak een prijskaartje hangt, daar kan ik niets aan doen.
Het heeft dus niets te maken met wat iemand er voor uit kan of wil geven of dat je er de centen niet voor hebt.
Grtz,Hanz06
Rob, ik zag ineens twee dezelfde invicta's thuis broederlijk naast elkaar liggen en bedacht me dat dat een mooie aanleiding was om eens te proberen de bling er af te halen. Mocht het mislukken, had ik altijd de andere nog... Wat goed en nauwkeurig poetsen met een keukenschuursponsje (in 1 richting!) heeft onderstaande opgeleverd. Het werkt erg goed vind ik, de kleinste hoekjes schijn je met een glasvezelborstelpennetje na te kunnen bewerken. De kast en bezel zijn nog wel wat bling, maar die laat ik nu maar even zo, het is voor nu even goed:frankv schreef:De mijne morgen! Lees ik net in een PBRobS schreef:De mijne ookTom Westendorp schreef:Mijn nieuwe aanwinst zou vandaag binnen moeten komen:banaan:
Erg mooi!dale vito schreef:Deze is weer net even minder elegant.. keuzes keuzes..Robin schreef:
Het is 1) inderdaad vrolijk, maar 2) vermijd je zo vaak dat de wijzers details (teksten, subdials, wat dan ook) verbergen en het is 3) ook gewoon gebruik...Tom V schreef:Is de reden dat klokjes altijd gefotografeerd worden op 10 over 10 nou echt dat de klok dan lacht?
Of worden horloges nou gewoon altijd om 10 over 10 gefotografeerd?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bob Gervais, GRzep, KoenM, maurizio, MK, Peter-Paul, SAH en 7 gasten