Deze danDownforce Hans schreef:Joost Hermens schreef:Zoiets Hans ? Heb je er ook een schip bij 8)
Deze is aan mij niet besteed.........

Deze danDownforce Hans schreef:Joost Hermens schreef:Zoiets Hans ? Heb je er ook een schip bij 8)
Deze is aan mij niet besteed.........
140 euro.frankv schreef:ik vind hem mooi! wat kost zo eentje?Tom Westendorp schreef:Vanmiddag besteld, binnenkort foto's van mij![]()
ik ben erg blij met de mijneTom Westendorp schreef:140 euro.frankv schreef:ik vind hem mooi! wat kost zo eentje?Tom Westendorp schreef:Vanmiddag besteld, binnenkort foto's van mij![]()
![]()
Volgende wordt een Omega Seamaster professional
Ik heb een hele goede deal gemaakt. Ik heb de band vorige week door een horlogemaker op maat laten maken (netjes 5 euro voor betaald voor wie het wil weten). Hij heeft het horloge goed bekeken en kwam tot de conclusie dat het vrijwel perfect en waarschijnlijk nooit gedragen was. Ik heb dus een nieuwe Seamaster voor de halve prijs (of zoiets, ik weet eigenlijk niet precies wat ze nieuw kosten) gevonden. En nu houd ik er over op...Tom Westendorp schreef:Ik vind zo'n Seamaster echt geweldig tijdloos, echt een horloge dat altijd netjes staat. Gewoon altijd al gaaf gevonden, dus moet er gewoon een keer komen.
frankv schreef: Ik heb een hele goede deal gemaakt. Ik heb de band vorige week door een horlogemaker op maat laten maken (netjes 5 euro voor betaald voor wie het wil weten). Hij heeft het horloge goed bekeken en kwam tot de conclusie dat het vrijwel perfect en waarschijnlijk nooit gedragen was. Ik heb dus een nieuwe Seamaster voor de halve prijs (of zoiets, ik weet eigenlijk niet precies wat ze nieuw kosten) gevonden. En nu houd ik er over op...
waarschijnlijk slechts perceptie, maar het kwaliteitsverschil lijkt overduidelijk..frankv schreef:1 foto is genoeg... toch? misschien moet je er even op doorklikken om het geuploade formaat te krijgen
gelukkig zijn het beide four liners!
ach, de omega is een stuk fijner, veel gebalanceerder gestyled, en het hele horloge en band is perfect afgewerkt, en je kunt hem hacken (itt de invicta die dus altijd net niet goed loopt...)dale vito schreef:waarschijnlijk slechts perceptie, maar het kwaliteitsverschil lijkt overduidelijk..frankv schreef:1 foto is genoeg... toch? misschien moet je er even op doorklikken om het geuploade formaat te krijgen
gelukkig zijn het beide four liners!
dale vito schreef:huh okeeeeeeeeeeeee deze link had ik ff gemist LOL![]()
![]()
Is al verkochtTom Westendorp schreef:Wat wil je er voor hebben Rob?
Lijkt me irritant als het klokkie steeds voor loopt. :morecoffee:Robin schreef:Na maanden draag ik deze weer eens overdag en 's avonds de Deepsea. Wel 'n verschil, maar wat is ie mooi.
37mm kast, caliber 889/2 22krt gouden rotor, 36 steens 'handmade', ding loopt als 'n RUF
Als in: 'n Ruf is zo snel, dus te snel ofzo?allen schreef:Lijkt me irritant als het klokkie steeds voor loopt. :morecoffee:Robin schreef:Na maanden draag ik deze weer eens overdag en 's avonds de Deepsea. Wel 'n verschil, maar wat is ie mooi.
37mm kast, caliber 889/2 22krt gouden rotor, 36 steens 'handmade', ding loopt als 'n RUF
super Robin.. en mooier dan zijn opvolger. De wijzers zijn alleen wat te kort!!Robin schreef:Na maanden draag ik deze weer eens overdag en 's avonds de Deepsea. Wel 'n verschil, maar wat is ie mooi.
37mm kast, caliber 889/2 22krt gouden rotor, 36 steens 'handmade', ding loopt als 'n RUF![]()