Met grote type aanduidingen en herhalingen van het merk zelf

God, nee toch? Komt binnenkort zeker ook een M3 bij dan? Had je kwa smaak beter ingeschat, maar hoe kan het ook anders. Die Corvette heb je ook niet zonder reden. :drinking:Downforce Hans schreef:Het is ook maar een 3 liner............![]()
Sinds kort kan ik daar wel beter mee leven
Bepaalde Seiko's hebben daar nogal eens last van. Niet dat ze meteen eraf vallen, maar een tikje kan voldoende zijn.Tom Westendorp schreef:Gaat dat zo snel Robin?
Ok dat wist ik niet, wil eerst weten of hij op voorraad is, als ik zoiets bestel wil ik er niet langer dan een paar dagen op wachtenRobin schreef:Bepaalde Seiko's hebben daar nogal eens last van. Niet dat ze meteen eraf vallen, maar een tikje kan voldoende zijn.Tom Westendorp schreef:Gaat dat zo snel Robin?
Ik zie geen Rolex, maar eenRobin schreef:Tuurlijk staat zo'n nato goed op 'n Sub /nodate.
En historisch niet onjuist:
Die Arsula Undress zag er goed uit.
Joost Hermens schreef:Zoiets Hans ? Heb je er ook een schip bij 8)
het lijkt me dat je daar niet echt fout mee kan gaan.. Het uurwerk is quartz denk ik? Dan helemaal.. Alle waar is naar zijn geld en het ontwerp is -zachtgezegd- niet bijster origineel, maar kwalitatief zal het waarschijnlijk wel OK zijn.HansD schreef:Voor de horlogekenners, is die Invicta hierboven bij ibood iets (voor de prijs uiteraard)? Er is laatst een discussie over geweest maar dat kan ik niet zo snel terugvinden.
Ik heb weinig tot niets met horloges, heb er geen en draag er -tot nu toe- ook nooit een maar dat is ook zo kaal. Ik vind dit wel een mooi ding en als hij een beetje goed de tijd aangeeft vind ik het al snel goed.
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem net 2 minuten geleden besteld met dezelfde redenatie, voor die prijs kun je je er bijna geen buil aan vallen.het lijkt me dat je daar niet echt fout mee kan gaan.. Het uurwerk is quartz denk ik? Dan helemaal.. Alle waar is naar zijn geld en het ontwerp is -zachtgezegd- niet bijster origineel, maar kwalitatief zal het waarschijnlijk wel OK zijn.
Regatta Count Down man ! Het is een Yacht horloge.Tom schreef:Wat is het nut van die 10 minuten terugtel functie op die YMII?
Andre je weet dat zelfs ik grotere borsten heb dan die mutsAndre schreef:Macedoniers en messen:)
Die borsten illia zie je die niet?
Dat laatste snap ik, staat ook gigantisch groot op het dingMacboy schreef:Regatta Count Down man ! Het is een Yacht horloge.Tom schreef:Wat is het nut van die 10 minuten terugtel functie op die YMII?
:
Ik heb geen 5 serie droplulallen schreef:Vreemd Tom, ik zou zeggen dat jij dat wel hoort te weten ivm die Z4.
Aftellen vóór de start van een zeil race. Zo omschrijft de folder het.Tom schreef:Dat laatste snap ik, staat ook gigantisch groot op het dingMacboy schreef:Regatta Count Down man ! Het is een Yacht horloge.Tom schreef:Wat is het nut van die 10 minuten terugtel functie op die YMII?
:![]()
Ben verder niet thuis in die zeetermen.
Blijkbaar heeft het met racen met boten te maken.
ik vind hem mooi! wat kost zo eentje?Tom Westendorp schreef:Vanmiddag besteld, binnenkort foto's van mij![]()