Nu is een dikke SUV nog leuk en ik ben het met Rebel eens dat de trend zich wel voortzet in de kleinere en minder dure auto's maar de toekomst voor de echte SUV zie ik s

mber in.
Ruil nu maar eens een dikke S-klasse, 7-serie of A8 in dan is dat al drama na een paar jaar maar bekijk die auto's in de particuliere markt eens (ca. 10+ jaar)

.......er is geen droogbrood meer aan te verdienen omdat de runningcosts gewoon te hoog zijn. Echter zijn de runningcosts van deze topklasse wagens nog heilig bij die van een dikke SUV. Met een A8 2.8 haal je nog eens 1 op 9 maar met een Touareg met 3.2 motor maar twee keer zo hoog en 700kg zwaarder kom je niet in de buurt natuurlijk. Heb ik nog niet eens over wegenbelasting, verzekering en onderdelen als banden e.d.
Dus ik hoop voor de toekomstige SUV rijder dat die zooi zoals Dennis al aangeeft allemaal nog wat opbrengt in de export want als ze NL blijven werkt dat uiteindelijk door in de inruilprijzen van de nieuwere SUV's imo.