Ik wil (ook

Het doel is hogere remvertraging en meer trackdays gaan rijden.
Is er iemand die hier nuttige info over heeft?
Heb je wel geremdAndre schreef:die standaard 4 pots brembo klauw is al geen kleine klauw. Ik zou inderdaad pfc 01 en SRF remvloeistof erin doen.
Group N rally is gewoon de orginele klauw en schijf.
Vorig jaar met mitsubishi dag de hele dag mensen gereden met evo 10 dat was met standaard blokken en schijven alleen SRF remvloeistof. Geen problemen gehad.
Je zou een smoorventiel in de vacuümslang naar de bekrachtiger kunnen zetten en die tijdens track/rally wat dichtdraaien, of helemaal afsluiten. Voor dagelijks gebruik kan ie dan gewoon open blijven.Andry schreef:Het enige waar ik aan moet wennen is dat het moeilijker te doseren is dan de .11, het mooiste zou de Ralliart bracket zijn die de rembekrachtiger vervangt. Zonder de bekrachtiger zouden de remmen veel beter te doseren zijn, nu is de vertraging wel heel erg progressief.
Ik heb mijn remmenset binnen en de blokken die daarbij geleverd zijn zitten in een doos van stop-tech.Andry schreef:Bij de Subaru kits wordt de Axxis Ultimate meegeleverd als standaard.
Keuze zat: http://www.stoptech.com/Products/high_p ... pads.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed idee, RichJe zou een smoorventiel in de vacuümslang naar de bekrachtiger kunnen zetten en die tijdens track/rally wat dichtdraaien, of helemaal afsluiten. Voor dagelijks gebruik kan ie dan gewoon open blijven.
GTRene schreef:ja, dat is ook zo...
als de remschijven standaard zijn zal het wellicht in theorie ook het beste zijn met rondom hetzelfde rem matteriaal qua blokjes.
denk dat ik me dan toch maar op een setje rondom hetzelfde PFC-01 ga richten...
ik kan nog ff met die andere blokjes maar zal binnenkort eens info vragen waar ik een set rondom voor kan kopen dus voor en achter PFC-01
geloof dat via hier iemand is die der mee doet, dus das handig/vertrouwt
Andry schreef:@Rich
Nee nog niet, ik rij ook weer met de .11 remblokken anders blijven ze maar liggenVorige week op het Eurocircuit in Valkenswaard gereden en daar hielden de .11's het gewoon goed uit. Snelheden liggen daar ook niet ze erg hoog.
@GTRene
Stuur een mail naar: http://www.coordsport.nl/ voor PFC remdelen (daar haalt leo ze ook vandaan)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten