Ik hier? even voorstellen met de 323F
-
Re: Ik hier? even voorstellen met de 323F
Thnx voor de info!
Ik zal ze van het weekend eens onder de wagen gooien. Even proberen en "voelen" of het inderdaad weinig verschilt.
Ik zal ze van het weekend eens onder de wagen gooien. Even proberen en "voelen" of het inderdaad weinig verschilt.
- frank de jonge
Is die R888 ook in 16" te krijgen?
-
Why ask what you can easily find?frank de jonge schreef:Is die R888 ook in 16" te krijgen?
http://toyotires.com/tire/pattern/proxes-r888" onclick="window.open(this.href);return false; klik op "sizes"
- Stéphane
Het is net zo'n smeerband als de T1-Rs van vroeger, volgens mij. Ik ben er niet weg van in ieder geval.Bert ///M3 schreef:Toen R1R net uitkwam dachten een hoop mensen waaronder ik dat dat het zou worden, semi slick achtig maar ook goed bruikbaar op straat, maar eigenlijk zijn ze alleen op straat leuk en dan ook nog niet beter als een gewone straatband.
-
Vind de R1R het best aardig doen onder m'n Civic, iig een stuk beter dan de Yokohama S.Drive's die er onder zaten.
- Stéphane
Dat geloof ik wel. Die lijken op de AVS Sport van Yokohama volgens mij, toch? Ik zeg ook niet dat het een slechte band is. Maar waar het om ging is dat het niet te vergelijken was met R888s. Dat is echt een heel groot verschil. Ze zijn dan echt van een ander, lager kaliber in dat opzicht.NielsH schreef:Vind de R1R het best aardig doen onder m'n Civic, iig een stuk beter dan de Yokohama S.Drive's die er onder zaten.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Mmm bedoel je niet toevallig de T1-S ? Geweldige band was dat.. (not)Stéphane schreef:Het is net zo'n smeerband als de T1-Rs van vroeger, volgens mij. Ik ben er niet weg van in ieder geval.
-
T1-Slecht en T1-Redelijk heetten die dingen toch?
- Dennis Cavallino
Vond ik wel meevallen. Bridgestone RE720 was een betere band, maar een T1-S was niet langzamer op een droge Ring. Ik deed best lang met een setje. Snelste tijd was 8.27 BTG, vind ik niet slecht voor een 'slechte' band.
Met de T1-S kon je wel beter driften dan de RE720's, zeker als je ze eenmaal kaal had gereden. De Re720's waren veel beter op nat wegdek, maar om de T1-S nu slecht te noemen, nee.
Met de T1-S kon je wel beter driften dan de RE720's, zeker als je ze eenmaal kaal had gereden. De Re720's waren veel beter op nat wegdek, maar om de T1-S nu slecht te noemen, nee.
- Stéphane
Zoiets. Met die T1-S en R heb ik gereden en dat vond ik smeerbanden. Loopvlak veranderde in kauwgom na een half rondje. Die Bridgestones die Dennis noemt zijn wel OK. Heb ik ook gehad.steve smith schreef:T1-Slecht en T1-Redelijk heetten die dingen toch?
-
Heb vanochtend je auto in het echt gezien en gehoord op Zandvoort. Mooie auto, alleen tijdens de eerste heat ging er iets niet goed volgens mij?
Ik was als passagier in een auto achter/naast je toen er ineens een rookwolk tevoorschijn kwam?
Ik was als passagier in een auto achter/naast je toen er ineens een rookwolk tevoorschijn kwam?
-
Wieringerwerf? Das dichtbij 
Welkom hier!

Welkom hier!
-
Ja ik was daar inderdaad ookMarco R. schreef:Heb vanochtend je auto in het echt gezien en gehoord op Zandvoort. Mooie auto, alleen tijdens de eerste heat ging er iets niet goed volgens mij?

Had helaas een olie lek ergens, of mn carterpan of bij mn oliefilter waar zo'n vervloekte adapterring tussen zit voor sensoren, nog niet goed kunnen en willen bekijken. Morgen of maandag maar eens de auto omhoog en nog gauw voor zondag met TimeAttack alles weer op orde maken.
De R1-R bandjes deden het overigens wel erg lekker

Maarja, niet echt kunnen focussen op de rondjes zat meer in met de rookontwikkeling in mn hoofd en het beperkt te houden voor andere rijders. safety first zegmaar
In welke wagen reed je mee dan? Ik heb niet goed opgelet wat er achter me reed als ik zo'n wolk zag ontstaan

Dank, waar kommu vandaan dan?Roy schreef:Wieringerwerf? Das dichtbij
Welkom hier!
-
Zwarte Toyota Starlet. Had je auto al vooraf gezien en herkende hem van de foto's, ziet er mooi uit de auto.

[Deze Starlet dus]
[Deze Starlet dus]
-
Heerhugowaardbarreljan schreef: Dank, waar kommu vandaan dan?

-
Ziet er goed uit.
Ben blij dat er teminste een van de 323f v6jes wel worden onderhouden.
We hebben er een in onderhoud (werk bij mazda dealer) maar dat ding ziet er niet uit....
Ben blij dat er teminste een van de 323f v6jes wel worden onderhouden.
We hebben er een in onderhoud (werk bij mazda dealer) maar dat ding ziet er niet uit....