Heb nu ook maar eens een accountje hier gemaakt om wat te kunnen replyen en te volgen

Gelukkig zitten hier genoeg gekken dus het kan niet fout gaan

Naam: Bartjan
Leeftijd: 25
Mijn huidige auto: Mazda 323F 2.5 V6 Jspec (215pk/250nm - dyno uitdraai)
Mijn auto historie: 2x mazda 323F 1.5 (zelfde kleur als huidige)
Mijn omschrijving: Gezond gek!
Mijn leukste auto evenement: Time Attack 2009 Zandvoort en JAF 2009 Assen
Foto van mijn auto:
Het is dan wel mn weekend/ mooi weer wagentje maar ik (ver)bouw hem zo dat ik voor leukere evenementen of trackdays nog wat heftiger kan hebben. Het moet er aan de buitenkant nog verder normaal uit zien

Dus even ombouwen en spullen eruit, voila; dan heb je dit:
In achtervolging de Golf TDI van Martijn Lakerveld tijdens de warm-up van Time Attack 1 maart 2009
In de finale dat het begon te regenen.. op andere bandjes ook maar gelijk, die kunnen iets beter met nattigheid overweg
En tijdens JAF 2009, nu met een stukken beter onderstel dan TA van hierboven (weitec sportsetje v.s. ksport schroefset)
Specs van de wagen mocht iemand het willen weten:
>>Mazda 323F>>
Voor film werk van in en buiten de auto:
http://www.youtube.com/user/barreljan#p/u" onclick="window.open(this.href);return false;
En!
14 Maart mag ik wederom mee doen op Zandvoort met Time Attack, startnummer 12 (past mooi in de rij aan de muur thuis). De auto ondervind wat kleine wijzigingen op het moment en de veren/dempers zijn nog eens goed uitgetest met diverse settings. Ook is de boel qua sporing e.d. afgesteld door Hoto die oa de BMW's van Koopman racing doet. + Nog een aantal tips gekregen