Fernando schreef:Snipe trek het maar weer uit verband, je snapt hopelijk toch wel wat ik bedoel of niet? Hier in Leiden heb je de Hooglandse Kerk met als bouwjaar 20 december 1314 vind ik nogal een verschil met die moskee bij mij om de hoek die er sinds 2001 staat....
Ik trek niks uit verband, ik stel alleen een vraag die kennelijk duidelijk maakt dat je stelling absurd is.
Je tettert maar door over Nederland en Nederlandse cultuur en zo, maar die cultuur is anders dan Wilders verkondigt. Nederland is een tolerant land, waar buitenlanders welkom zijn en waren. Nederland is een handelsnatie, en daar heb je het buitenland en buitenlanders voor nodig. Immigranten zijn hier ook al honderden jaren. Spaanse Joden, Portugese Joden, Hoogduitse Joden, Franse Hugenoten. Toen de Eerste Wereldoorlog uitbrak werden in Nederland een miljoen Belgen opgevangen. Na de Tweede Wereldoorlog kwamen 300.000 mensen uit Indië naar Nederland.
En nu komt er een meneer met raar haar die ineens loopt te verkondigen dat immigratie hier niet past. Dát is pas de Nederlandse cultuur te grabbel gooien.
Als Wilders het beste voor had met de Nederlandse cultuur zou hij zijn uiterste best doen om die mensen te helpen met integreren. Maar ja, dat zal er wel niet inzitten.
En verder wat Robin zegt: alles of niets en liever niets.