Welke "32 LCD?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Edwin de Haas

Re: Welke "32 LCD?

Bericht door Edwin de Haas » 25 feb 2010, 14:14

Het wordt mij ook wat duidelijker.

Net even bij de BCC gekeken terwijl de vrouw bij de AH was (je moet toch wat)
en 2 leuke Philips gezien in 26", echter die van € 399 had een snelheid van 5 m/s en de duurdere van € 549 8 m/s. Maar nu kijk ik even op het www. en daar wordt ook een snelheid van 5m/s gegeven :?:

Maar als ik een leuk toestel zie met Full HD dan is de Hz minder \ niet van belang.

Nu nog iets vinden wat de vrouw leuk vindt :lol: , vooral geen glimmende rand want dier zie je stofjes op. :P

En ik neem aan dat het gros van de mensen hier digitaal kijken (digitenne of bv. UPC)

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 25 feb 2010, 14:16

Ja, als je nu een TV koopt moet je gewoon digitaal gaan.. :)

Vraag me trouwens wel af welke Philips je voor 399 hebt gezien?

Die van 549 is een goed ding. :thumbup:

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 25 feb 2010, 14:32

Heb het niet precies opgeschreven (vindt ik niet zo prettig in een winkel) maar die van 549 was de 26PFL5604 full hd.

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 27 feb 2010, 18:48

Vandaag bij de Mediamarkt geweest en een Philips 32" gezien die in de kast past.

Dus willen we h'm kopen krijgen we te horen dat Philips al 3 mnd. geen tv's meer uitlevert en er voor de 32 pfl7404 al een wachtlijst is van 22 personen. Soort gelijk verhaal te horen gekregen bij Saturn.

Nu kijk ik thuis :forum: en kom verschillende webwinkels tegen die het op voorraad hebben :) Dus nu maar bij Wehkamp besteld.

En zouden we woensdag kunnen kijken :banaan:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 27 feb 2010, 18:52

Edwin de Haas schreef:Vandaag bij de Mediamarkt geweest en een Philips 32" gezien die in de kast past.

Dus willen we h'm kopen krijgen we te horen dat Philips al 3 mnd. geen tv's meer uitlevert en er voor de 32 pfl7404 al een wachtlijst is van 22 personen. Soort gelijk verhaal te horen gekregen bij Saturn.

Nu kijk ik thuis :forum: en kom verschillende webwinkels tegen die het op voorraad hebben :) Dus nu maar bij Wehkamp besteld.

En zouden we woensdag kunnen kijken :banaan:
Whahaha, muchos lol :lol:

In 't magazijn vandaag stonden genoeg Philipsen :mrgreen:

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 27 feb 2010, 18:54

@Edwin, mijn 32PFL7404 heb ik halverwege december gekocht. En toen waren die leveringsproblemen er al. Toen werd mij verteld dat die in Januari zouden zijn opgelost.... Helaas is niks minder waar.
Ik had ongeveer 5 winkels afgebelt of ze deze 7404 op voorraad hadden maar kreeg telkens nee als antwoord.
Totdat ik bij de saturn 'm in de aanbieding zag st aan. Kon de TV reserveren dus ben toen als een klein kind naar de winkel gereden. :mrgreen:
Ben benieuwd wat je woensdag van de TV vind. :D

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 27 feb 2010, 21:23

@Robin jij komt wel eens in het magazijn :?:

Vondt het wel opvallend dat ons meteen een Panasonic werd "aangeboden" en die mensen die in de buurt stonden ook, terwijl ze naar een heel andere tv stonden te kijken.
De Panasonic had een veel betere beeldkwaliteit volgens de verkoper (kon ik niet zeggen i.v.g. met de Philips die er naast hangt + hij was 90 euro duurder waarna er aan mijn vrouw werd gevraagd of we dat er niet voor over hadden :evil:

@Chris ben ook benieuwd 8) heb de tv in eerste instantie uitgezocht op het feit dat tie niet breder was als 780 mm en daarna zag ik de specificatie's en vond het wel :clap:

In eerste instantie geen digitaal signaal, want als ik dat doe wil ik gelijk ook :forum: op de kabel aansluiten van UPC. Maar het kastje komt op een slechte plek het huis binnen. Denk dat ik dan 3x zoveel kabel moet leggen als er nu ligt voor de pc.
Er zit zover ik weet wel een draadloze mogelijkheid op, maar er moet ook nog een laptop meedraaien. En de ervaringen met routers die ik heb gehoord zijn niet zo denderend?
Had van de week een :bignews: naar UPC gestuurd maar nog geen antwoord, wat de mogelijkheden zijn.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 27 feb 2010, 21:32

@Robin jij komt wel eens in het magazijn
Ik werk bij de BCC.... ;)

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 04 mar 2010, 11:00

Tv is binnen en alles is aangesloten.

Mooi beeld, nog mooier als we DVD kijken :D

Een "probleempje" het geluid via de externe stereo klinkt met vertraging. Heb geen surround-set (hoeft mijn inziens ook niet) had altijd mijn Kenwood reciever van 22 jaar aangesloten op de DVD-speler (7 jaar oud) gaf al een leuk effect bij films en muziek-dvd's, maar nu klinkt het als de omroeper bij een wielerwedstrijd (je hoort geluid, maar stereo komt er iets achteraan & de mondjes gaan op de tv dan ook niet op tijd open & dicht)

Zou dit nu puur en alleen door de stereo-set komen ?? :?

Heb nog niet gekeken of mijn dvd via HDMI aangesloten kan worden, maar dat lijkt me niet het probleem want het geluid gaat via tulpstekkers.

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 04 mar 2010, 11:04

Die vertraging is een bekend iets. Voordat ik de TV kocht had ik dat al gelezen op diverse gebruikers reviews.
Maar verder heb ik mij niet in verdiept omdat het bij mij het geluid via de sterao gewoon prima werkt.
Ik mijn KPN interactief TV en PS3 via de HDMI aangesloten. Het geluid gaat via de bekende tulp stekkertjes vanaf TV richting mijn philips stereo.
Kan je er dus helaas niet verder mee helpen.

Misschien jij Robin?

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 04 mar 2010, 13:00

Edwin de Haas schreef:Tv is binnen en alles is aangesloten.

Mooi beeld, nog mooier als we DVD kijken :D

Een "probleempje" het geluid via de externe stereo klinkt met vertraging. Heb geen surround-set (hoeft mijn inziens ook niet) had altijd mijn Kenwood reciever van 22 jaar aangesloten op de DVD-speler (7 jaar oud) gaf al een leuk effect bij films en muziek-dvd's, maar nu klinkt het als de omroeper bij een wielerwedstrijd (je hoort geluid, maar stereo komt er iets achteraan & de mondjes gaan op de tv dan ook niet op tijd open & dicht)

Zou dit nu puur en alleen door de stereo-set komen ?? :?

Heb nog niet gekeken of mijn dvd via HDMI aangesloten kan worden, maar dat lijkt me niet het probleem want het geluid gaat via tulpstekkers.
Je DVD kan niet aangesloten worden d.m.v. HDMI; 7 jaar oud... ;)

Verder heb ik niet echt een idee van hoe het zou komen, die 'lag'... Hij lijkt me gewoon goed aangesloten.. Alle kabeltjes controleren; misschien oudere kabeltjes vervangen?

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 04 mar 2010, 16:04

Duidelijk, heb ook al kort op :forum: gezocht en dat met het geluid komt inderdaad vaker voor, ook met moderne apparatuur als wat ik heb.

mark m

Bericht door mark m » 04 mar 2010, 22:26

@ Edwin, probeer de receiver eens met tulpstekkers op de tv aan te sluiten :wink:

Ik heb sinds een paar maand de 8404 ook een 32" en die bevalt me uitstekend!
Ik had ook het probleem met vertraagd geluid (in combinatie met een Blu-ray spelert). Mijn (analoge) receiver had ik toen aangesloten op de blu-ray speler.

Ik heb ook lopen zoeken op internet, het blijkt dat mijn analoge reciever niet goed overweg kan met de digitale uitgangen op de dvd-speler :bag: . Dus toen gewoon de receiver op de tv aangesloten en de vertraging was weg :clap:

Een blu-ray speler is ook echt een aanradertje in combi met een full-HD tv :love:

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 05 mar 2010, 15:24

@mark dat zou kunnen, maar dan moet ik altijd het geluid regelen via de reciever? En daar zit geen ab. op :?

Blu-ray had mijn vrouw het ook al over (terwijl ze normaal niet zo modern is) maar denk eerst maar digitale tv en dan weer iets erbij & af en toe eens in de knip kijken of er nog een bodem in zit :)

Edwin de Haas

Bericht door Edwin de Haas » 07 mar 2010, 22:07

Nu we zijn compleet,
vanmiddag even bij de UPC winkel geweest voor een droomdeal pakket (alleen niet voor ons, hier kun je alleen maar een riant tv-zender pakket ontvangen)
dus dat maar genomen met HD zenders en HD recorder.

En moet zeggen, de beeldkwaliteit is er niet op achteruit gegaan :banaan:

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 07 mar 2010, 22:14

Is maar een klein verschilletje he Edwin!
Zo krijg je toch waar voor je geld. :thumbup:

Kreeg vrijdag ook een brief dat er nieuwe software van KPN interactief zou worden geinstaleerd ivm betere beeldkwaliteit.
Door een software error in de ontvanger moest ik verplicht gisteren die software al updaten. :clap:
Dus gistern kon ik gelijk al 'testen". De beeldkwaliteit van KPN interactief is nu eindelijk redelijk in orde. :banaan:

Luco

Bericht door Luco » 07 mar 2010, 22:18

Wij hebben een samsung plasmatv
type enzo weet ik niet

wel groot 127cm
geen moment spijt van
voor nog geen 900 euro :mrgreen:

BrianV

Bericht door BrianV » 25 mar 2010, 16:47

Makro heeft een super aanbieding,
355 voor een 32inch Full hd samsung lcd :beer: .

dinsdag gelijk gekocht en een mooi muur beugel erbij gekocht.
Wees er snel bij :thumbup:

Plaats reactie