zegt hij met als avatar een gulf kleur sportwagenMathieu schreef:Ik heb helemaal niks met de Gulf kleuren, Hansje R daarentegen weer wel.

zegt hij met als avatar een gulf kleur sportwagenMathieu schreef:Ik heb helemaal niks met de Gulf kleuren, Hansje R daarentegen weer wel.
... niet veel meer, zou ik zeggen.Sjoerd MP BMW schreef: Van andere merken zie je dat namelijk niet (veel).
Klopt inderdaad. Gulf was eigenlijk wat vóór mijn tijd(eind jaren 60 en zo) .jaydee schreef:... niet veel meer, zou ik zeggen.Sjoerd MP BMW schreef: Van andere merken zie je dat namelijk niet (veel).
Texaco
Martini
Jack Daniels
Rothmans
Marlboro
Red Bull
Wel grappig dat de bekendste sponsorgebonden kleurstellingen voor 'slechte' producten zijn (alcohol en tabak)![]()
Dat is meteen een hele goede reden waarom we dit minder zien tegenwoordig, denk ik. Bovendien zijn er minder bedrijven die autosport over de hele linie sponsoren (uitgezonderd Red Bull; dat is meer een sponsor zoals de sigarettenmerken vroeger).
Grappig. Die Heuer Monaco's is waarschijnlijk bijna niet meer aan te komen? Maar er zijn toch verschillende TH re-editions/replica's? Met patsermerk bedoel je dan waarschijnlijk geld-speelt-geen-Rol-ex?Robin schreef:TagHeuer(ergo ik ben begonnen met een TAG Heuer 1000 duikertje in 1986, m'n eerste echte luxe Zwitserse klok) is 'n leuk merk, maar de Gulf Monaco is overdone vind ik ook.Stéphane schreef:Eens met jou, Robin. Die TH met Gulf kleuren vind ik ook fail. Originele Heuer Monaco zoals hierboven gedragen wordt door Steve McQueen mag dan weer welRobin schreef:Bij Gulf racers denk ik maar aan 2 karren: De Ford GT40 en de 917 en dan niks.....
Ja totdat in 2008 AM met 'zn DBR9 op LM reed, maar dan nog. Eigenlijk gewoon de Ford en de Porker, de rest is erbij gesleept omwille van 'retroreclame' imo.
Grappige is trouwens wel dat ik zo'n jas heb, maar die heb ik eigenlijk bijna nooit aan. Was voor mij vanwege de film Le Mans gekocht, omdat ik dat een gave film vind.
Steve McQueen droeg bij mijn weten alleen voor de film 'n Heuer Monaco. Z'n hart lag net als bij Paul Newman bij dat patsmerk.
Je vergeet de mooiste.jaydee schreef:Texaco
Martini
Jack Daniels
Rothmans
Marlboro
Red Bull
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten