Alles over de 1 serie (part I)
- mrbbs
- Berichten: 1498
- Lid geworden op: 21 mei 2006, 13:50
- Locatie: belgie
Gisteren las ik het volgende:
116i 122PS
118i 136PS
118d 136PS
120i 170PS
120d 177PS
123i 218PS (Turbo I4)
123d 204PS
130i 272PS
Kein 135i !!!
116i wenn es ihn noch gibt auf 130 ps !
118i auf 150 ps!
120i auf 170 ps !
118d auf 144 ps ! > läuft doch jetzt schon teilweise mit 140ps
120d auf 177 ps > VW PS Anzahl aber in Warheit immer noch schneller
123d stimmt absolut 203 ps !!! der kommt !
125i soll mit auch ca 197 ps folgen !
135i sicher mit 306 ps BI TURBO WAS FÜR EIN DING !!!!
Die 123i met turbo lijkt me ideaal te worden, zal makkelijk te tunen zijn naar 250pk met een goede gewichtverhouding...
116i 122PS
118i 136PS
118d 136PS
120i 170PS
120d 177PS
123i 218PS (Turbo I4)
123d 204PS
130i 272PS
Kein 135i !!!
116i wenn es ihn noch gibt auf 130 ps !
118i auf 150 ps!
120i auf 170 ps !
118d auf 144 ps ! > läuft doch jetzt schon teilweise mit 140ps
120d auf 177 ps > VW PS Anzahl aber in Warheit immer noch schneller
123d stimmt absolut 203 ps !!! der kommt !
125i soll mit auch ca 197 ps folgen !
135i sicher mit 306 ps BI TURBO WAS FÜR EIN DING !!!!
Die 123i met turbo lijkt me ideaal te worden, zal makkelijk te tunen zijn naar 250pk met een goede gewichtverhouding...
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
De motoren die eerst komen bij de introductie van de 3 deurs zijn deze.
118i,120i,130i,118d,120d
Ik heb het bestel formulier al in de hand gehad. Een 135i staat er niet op.
Misschien komt ie later maar het boeit me eigenlijk helemaal niet die 135i.
Ten eerste is die motor weer zwaarder op de neus.
Ten tweede krijgt de 130i 272pk een 135i heeft dan alleen zin als je gaat tunen. Tunen doe ik toch niet vanwege de garantie. Die 34pk mogen ze houden incl het zwaarde motor gewicht. En voor circuitgebruik wordt alles wel heel erg heet met een turbo motor.
118i,120i,130i,118d,120d
Ik heb het bestel formulier al in de hand gehad. Een 135i staat er niet op.
Misschien komt ie later maar het boeit me eigenlijk helemaal niet die 135i.
Ten eerste is die motor weer zwaarder op de neus.
Ten tweede krijgt de 130i 272pk een 135i heeft dan alleen zin als je gaat tunen. Tunen doe ik toch niet vanwege de garantie. Die 34pk mogen ze houden incl het zwaarde motor gewicht. En voor circuitgebruik wordt alles wel heel erg heet met een turbo motor.
-
m@rco
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
Facelift filmpje
http://www.autoblog.nl/archive/2007/01/ ... #post-7975
ik vind het er niet minder op geworden.. de koplampunits zijn wat kleiner strakker volgens mij.. Niet gek..
ik vind het er niet minder op geworden.. de koplampunits zijn wat kleiner strakker volgens mij.. Niet gek..
-
m@rco
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
http://www.yourfilehost.com/media.php?c ... e=bmw1.JPG
Even naast elkaar gezet huidige en die van het filmpje.. begin nu zelf ook te twijfelen eigenlijk.. Misschien is het ook wel omdat ik die 1-serie lichten gewoon niet mooi vind (te groot, sloom ogend)
wordt tijd voor verandering zeg maar..
Even naast elkaar gezet huidige en die van het filmpje.. begin nu zelf ook te twijfelen eigenlijk.. Misschien is het ook wel omdat ik die 1-serie lichten gewoon niet mooi vind (te groot, sloom ogend)
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
lampen zijn anders. Maar de vorm is volgens mij toch gelijk. Want als de koplampunits anders zijn moeten ze een nieuwe motorkap maken en spatborden.
Lijkt mij onwaarschijnlijk of ze moeten de koplampen aan de bumper kant iets smaller hebben gemaakt zodat ze spatborden motorkap orgineel kunnen houden.
Het is moeilijk te zien.
Lijkt mij onwaarschijnlijk of ze moeten de koplampen aan de bumper kant iets smaller hebben gemaakt zodat ze spatborden motorkap orgineel kunnen houden.
Het is moeilijk te zien.
Laatst gewijzigd door Andre op 10 jan 2007, 11:58, 6 keer totaal gewijzigd.
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
-
Martijn
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
De koplampen zijn minder hoog, en juist aan de kanten van motorkap en spatborden gelijk van vorm aan de oude. De voorbumper werd toch al aangepast. Nieren zijn ook breder geworden.Andre schreef:kop lampen zijn anders. Maar de vorm is volgens mij toch gelijk. Want als de koplampen anders zijn moeten ze nieuwe motorkap maken en spatborden.
Lijkt mij onwaarschijnlijk
Ik vind het een behoorlijke verbetering, alle minpunten van de oude voorkant zijn weg. Hij oogt veel "bozer" door de bredere nieren en plattere koplampen. De nieuwe standaard-voorbumper vind ik ook te pruimen, je bent dus niet langer veroordeeld tot het M-pakket.
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
[img:600:450]http://img223.imageshack.us/img223/5410 ... 9eehx4.jpg[/img]
3 deurs versie filmpje ook gelekt.
http://video.google.com/googleplayer.sw ... 8056471441
3 deurs versie filmpje ook gelekt.
http://video.google.com/googleplayer.sw ... 8056471441
-
m@rco
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
kijk de verhoudingen beginnen eindelijk te kloppen op die 1-serie.. !
3-deurs 130i graag.. Wit met Bruin leder! en een setje aftermarket BBS wielen zoiets..
[img:450:410]http://www.bbs.com/content/a2v_imgfolde ... oom/LM.jpg[/img]
en ik blijf nog even dromen!
3-deurs 130i graag.. Wit met Bruin leder! en een setje aftermarket BBS wielen zoiets..
[img:450:410]http://www.bbs.com/content/a2v_imgfolde ... oom/LM.jpg[/img]
en ik blijf nog even dromen!
- Joy
- Berichten: 10893
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/3/516 ... 100f03.jpg[/img]
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/3/5b8 ... f25be3.jpg[/img]
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/3/5b8 ... f25be3.jpg[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], SlowCo en 1 gast
