M-bitious schreef:Helaas had ik je nummer niet, dus heb maar een ander gebeldSnipe schreef:Als je iemand nodig hebt om de v-box te bedienen: bel me!

M-bitious schreef:Helaas had ik je nummer niet, dus heb maar een ander gebeldSnipe schreef:Als je iemand nodig hebt om de v-box te bedienen: bel me!
Goed bezigM-bitious schreef:Ja ik heb het diff eronder zitten, maar ook de RPI ram air, gemodificeerde gasklephuizen, verhoogde benzinedruk, voorste kats eruit, software remap, met toerenbegrenzer op 8.400 t/min. Zit rond de 570pk, maar met dat diff trekt ie als een 600pk auto. Heb nog een RPI underdrive power pulley in bestelling staan.Rico schreef: Heb je dit nog laten doen Frank ?
Dat van de ccc: die inbreuk kan dus helaas wel een kapotte ccc veroorzaken. Zelfs eenM-bitious schreef: Audioboer zegt: Klopt, maar dat kan nooit een kapotte ccc veroorzaken. Niemand wil vergoeden.
Nee de auto wordt steeds zwaarder vrees ik. De audio weegt ook nogal wat. Maar ja power genoeg.frank de jonge schreef:Ook nog bepaalde delen die lichter geworden zijn Frank?
Waar ligt het vermogen nu zo ongeveer op???
Het zou goed nieuws zijn als er bewijs was dat de ccc kapot is door de audio. Dat levert me 2100 euri op. Alles zit echter nu weer net zo aangesloten als voorheen en alles werkt gewoon weer. Er zijn vrij veel BMW's met dit type ccc waarbij hij uitvalt, terwijl de auto's origineel zijn. Maar terecht zegt BMW: auto niet origineel BMW, geen garantie. Helaas is mijn tuning software nadien overschreven dus rij nu met motorstoringslampje. De computer detecteert dat de voorste kats weg zijn. Maar dat wordt 15 maart verholpen.Ravin ///M schreef:Dat van de ccc: die inbreuk kan dus helaas wel een kapotte ccc veroorzaken. Zelfs eenM-bitious schreef: Audioboer zegt: Klopt, maar dat kan nooit een kapotte ccc veroorzaken. Niemand wil vergoeden.
remap door de chipboer kan dat doen. BMW vergoedt overigens in een beperkt aantal
gevallen wel, maar zodra er remapping of audio-uitbreiding in het spel is niet.
Ben erg benieuwd naar je foto's, klinkt erg lekker allemaal weer!
Nou Frank kunnen we niet een keer een kleine meeting doen, kan een RS6 met 640pk meebrengen dus dan kan best interessant worden....M-bitious schreef: Maar ja power genoeg.
Manhart schat tussen de 570 en 590pk, dus ben benieuwd.
Snap ik dat er nog 4-5 mm opzit..M-bitious schreef:Wat een schitterende velgen tochHeb inmiddels 40.000km met de 21 inch achterbandjes gereden en nog 4-5 mm. Niet slecht voor iemand die hard rijdt.
Je kunt ook doorschieten natuurlijk.
Was laatst al bij mister Tempur in Groningen, mooie strakke M5 ook hoor. We hebben inderdaad heel wat M5's bij elkaar hier. Op Supercar Sunday van Autogespot komen er in elk geval al 3.JWD schreef:Klinkt allemaal erg gaaf, wanneer komt nu eens die M5 meet?
Tuurlijk Chevke, blijft altijd een kwestie van smaak, maar IRL valt de bling wel mee. De auto is redelijk blacked out en alleen de gepolijste velgranden vallen op. De velgen lijken bovendien kleiner. Zo'n diff lijkt me voor jouw auto helemaal top. Acceleratie is belangrijker dan een hoge top (zei de man die het regelmatig uitprobeert). Ik heb alleen voor een ST60 setje voor geopteerd, omdat daar vooral het probleem zit bij BMW. Ik zal wel tzt de achterste schijven vervangen door gesleufde, want ik heb nu voor en achter verschil. Ultiem is tzt de kompressorkit, maar daar ik kan ik me nu nog niet toe zetten. Misschien als het blok meer dan 150.000 heeft gedraaid, wrodt het gelijk gereviseerd.Downforce Hans schreef:Ben onder de indruk van het technische gedeelte van de auto en sommige optische dingen vind ik ook erg mooi maar voor mij is de auto toch wat te bling.
De wielen vind ik te groot en to shiny en zo zijn er nog wat dingen.
Wel petje af wat je er allemaal aan doet Frank en ik ben erg benieuwd hoe de wagen rijd.
Misschien eens wat afspreken en over de grens eens vergelijken al denk ik dat ik weinig kans meer maak.
In de states verkopen ze voor de z trouwens ook andere diff`s voor 2400 dollar waardoor de lange versnellingen ineens korter en de auto sneller accelereerd.
Ik heb bij karel ook andere remmen gekocht van stoptech voor voor en achter.
Ben benieuwd hou jij die rem verbetering ondergaat.
Veel plezier van je bolide![]()
Grtz,Hanz06
Gebruikers op dit forum: Bakker, Berry1000RR, BMWDennis, Joost H., Kadett, MarcelV, matthyssie, maurizio, MVB, sitechris en 13 gasten