
Die van mij doet dat dus niet (of je moet met de killswitch gaan spelen

Wel 135 paardjes op het wiel.. en dat koppel..

Veel leuker op de weg dan de R6 die ik had, vind ik zelf. Die is aan de andere kant weer veel leuker op het circuit..
Ja ik zal nog ff 1000,- in een hondehok van 4000,- gaan stekenS-J schreef:Ben benieuwd naar de uiteindelijke aankopen / vorderingen van de personen die op zoek waren/zijn.
@Niels: Ik heb zelf een TL1000R, en dat bokken heb je helemaal gelijk in. Maarrrr, zet een powercommander erin ( + K&N of BMC filter als je toch bezig bent) en laat het hele zooitje goed afstellen -> helemaal nergens meer last van. Ding is onderin bijna zo soepel als een 4-cilinder.
Beginnersfiets? Een 600F is fool-proof. Je kan een high sider maken en nog niet op je plaat gaan (ervaring). En ook erg betrouwbaar (op de NAKS na -> handmatige erin en probleem opgelost).
Vlot genoeg.. een jonge 600 is ook al vlot genoeg. Een '08 R6 is tot de 260-280 evensnel als een '01 R1.. Is ook maar relatief, die cc's.frank de jonge schreef:Vanmiddag ff weer met de SRAD gereden maar toch vindt ik een 750 eigenlijk vlot genoeg...
Roy schreef:@Romo:
Misschien, misschien.... komt er bij mij een Daytona
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten