Ach winterwielen, krik, ratel en dop 17 liggen voor het grijpen.

+1Ferdi Gielen schreef:Ik wacht tot hooguit half maart en dan gaan de zomersloffen er bij mij ook weer onder.
Heb nu weer lang genoeg op winterbanden gereden
Ieder het zijne, maar da's mij te laat. Begin maart. De relatieve nadelen komen nu bovensijpelen, behalve dat ie wel erg makkelijk scheef gaat op normaal wegdek LOL, maar daar waren die winterbanden in de eerste plaats niet voor bestemdromo schreef:Dat kan uiteraard altijd in maart, half april, dat lijkt me een betere tijd..............om te wisslen that is...........
Morgen gaan ze er bij mij ook onder vandaan..indobesar schreef:Temperatuur is afgelopen dagen >10 graden C geweest. Van het weekend maar weer wisselen naar zomerbanden. Was een goed winterbanden seizoen.![]()
Bij mij dinsdag a.s.Joop schreef:Morgen gaan ze er bij mij ook onder vandaan..indobesar schreef:Temperatuur is afgelopen dagen >10 graden C geweest. Van het weekend maar weer wisselen naar zomerbanden. Was een goed winterbanden seizoen.![]()
Kou zegt me niks, sneeuw wel.romo schreef:Er zit nog wat kou in de lucht.......................
Ik wil de PS2's ook weer onder mijn 5cil. Maar ik wacht ook nog eventjes...Joop schreef:...zo; wat rijdt dat weer lekker zeg die PS2'tjes...
...zag aan de achterbandjes wel dat ik best enthousiast aan het sturen ben geweest in de winterse sneeuw ...![]()
8)
en lekker laag profiel, toch wel 50 ipv 55, let op dat je niet teveel toeren maakt met die kleinere omtrek!Marco R. schreef:Vanaf dinsdag beschik ik over 15" 195/50/15 All season bandekes ipv 195/55/15 zomerbandekes.
Zomerprestaties zijn hetzelfde ondanks dat beide in een (onderling) verschillende categorie vallen.
Klein beetje eind van de week verwacht...Robin schreef:Over sneeuw de komende week. Dacht van niet?
Iemand?
Ik schrijf het met een stift aan de binnenkant van de velgSjoerd MP BMW schreef:Stomme vraag: wat voor een soort krijtje gebruiken jullie?
'k Zet het zelf met watervaste stift op de achterkant van het naafkapje...Ferdi Gielen schreef:Ik schrijf het met een stift aan de binnenkant van de velgSjoerd MP BMW schreef:Stomme vraag: wat voor een soort krijtje gebruiken jullie?
Gebruikers op dit forum: beske, De fiscalist, Ralph Wolf en 5 gasten