# Circuit Park Zandvoort: 1:45.117 - Michael Düchting - Donkervoort D8 RS06
Verplettert gelijk alle andere tijden

Luco schreef:ja in 2009 was er geen extreme/raceklasse, was in 2008 dus
Bert ///M3 schreef:Zegt ook heel weinig. Paul van Splunteren zat er volgens mij toen net achter met een Porsche. Stel iemand als Andre doet mee met een 600 PK M3 GTR of Porsche wat gebeurt er dan?
Omdat je geen regels hebt wbt vermogen en gewicht vind ik het als competitie gewoon flauwekul. Er zitten hele goede rijders bij en dat maakt absoluut een verschil maar er is geen limiet aan de auto. Dus in de basis wint degene met de dikste portemonee
die Time atack dag waar ik het over had en de pdf over de uitslag op mijn computer heb was de snelste tijd die tijd die ik noemde de 1.59 nog wat.Luco schreef:Bert ///M3 schreef:Zegt ook heel weinig. Paul van Splunteren zat er volgens mij toen net achter met een Porsche. Stel iemand als Andre doet mee met een 600 PK M3 GTR of Porsche wat gebeurt er dan?
Omdat je geen regels hebt wbt vermogen en gewicht vind ik het als competitie gewoon flauwekul. Er zitten hele goede rijders bij en dat maakt absoluut een verschil maar er is geen limiet aan de auto. Dus in de basis wint degene met de dikste portemonee
Paul had sneller moeten zijn maar had keramische remmen die hij niet op temp kreeg in 1 ronde.
Rene als je niet mee mag doen kan je ook niet winnen hoor, 1.51 was toen trouwens de snelste dat haal je niet met een 130i hoor.
dat weet ik, ik stelde alleen om die mooie tijd met de 130i zoals in het filmpje, de tijd die Luco aanhaalt is van de Japanse autodag, die dag wat ik ook reed en de tijden was de Duitse auto dagBert ///M3 schreef:ja dat zijn straatklassen Rene, mag je niet aan meedoen met een racer op slicks
Rene mag daar natuurlijk wel aan meedoenBert ///M3 schreef:ja dat zijn straatklassen Rene, mag je niet aan meedoen met een racer op slicks
He wat?Luco schreef:Andre schreef:Roep dat niet te hard:)![]()
Niet zoals die nu is toch?
Mooi om te zien dat je ook nog een beetje moet werken om aan die tijden te komenAndre schreef:Hier het filmpje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=POeh005U ... r_embedded[/youtube]
Gebruikers op dit forum: Alex en 4 gasten