Jep.Stéphane schreef:Ja, heb ik. Bedoel je de 10-22 van Canon?Robin Hartog schreef:@Stephane: Heb je Canon? Ik heb zelf de 10-22, prachtige lens!
@MartijnS: Schitterende foto's!
Jep.Stéphane schreef:Ja, heb ik. Bedoel je de 10-22 van Canon?Robin Hartog schreef:@Stephane: Heb je Canon? Ik heb zelf de 10-22, prachtige lens!
MartijnS schreef:
Fick ja!!!!MartijnS schreef:
markk schreef:M3-rijder: "Meneer, m'n M3 moet een inspection-II, inclusief nieuwe bougies"
BMW-dealer: Dat gaat u dan 1439 euro en 43cent kosten"
M3-rijder: "Waaat, zoooo duur ? Stoppen jullie er gouden bougies in of zo ?"
BMW-dealer: "Nou meneer de elektrode is van platinum en ze zijn speciaal door BMW ///Motorsport gefabriceerd. Kijkt u maar"
Mark.
TwinSpark betekent bij Alfa twee bougies per cilinderKW schreef:en een Twin Spark zo te zien, dus niet alleen Alfa heeft dat
Anders zou ik quadspark bougies hebbenMartin van der Zwaard schreef:TwinSpark betekent bij Alfa twee bougies per cilinderKW schreef:en een Twin Spark zo te zien, dus niet alleen Alfa heeft dat
Jajajajaja, elke keer de externe flitser pakken is ook zo'n werk heRobin Hartog schreef:Mooie scherpte! Verder vind ik het niet wat, erg hard ingeflitst, slagschaduw op de achtergrond is not done. Maar wel mooie compo!
Ach, gewoon ISO omhoog gooien joh!markk schreef:Jajajajaja, elke keer de externe flitser pakken is ook zo'n werk heRobin Hartog schreef:Mooie scherpte! Verder vind ik het niet wat, erg hard ingeflitst, slagschaduw op de achtergrond is not done. Maar wel mooie compo!
Mark.
Ben ik helemaal met je eens, maar ik zou zelf proberen de ogen iets minder verder te laten draaien. Probleem met ogen is dat ze aan de randen er iets minder mooi (wit) uitzien.Dennis Cavallino schreef:Tering, die ogen! Zonnebril verbod bij bij deze! 8)