Ik zou graag zien dat het stemrecht alleen beschikbaar voor mensen die loon uit arbeid genieten of inkomen uit vermogen. Te veel mensen die niets bijdragen aan de economie anders dan kosten hebben teveel invloed middels het stemrecht. Die stemmen op een SP of PVDA (in het verleden) Dan ben je ook van het genate stemmen ronselen af in achterstandwijken.
Ofwel wie betaald bepaald.
Verder met veel punten van het PVV programma eens. En Snipe een ambtenaar in de ww/bijstand is goedkopen dan met een buro achter een raam....... De secondaire arbeidsvoorwaarden van gemeente/provisie/rijksambtenaren staan niet in verhouding met de baan onzekerheid of andere risico's, die zijn er namelijk niet. Uitzonderingen zijn natuurlijk de politie, brandweer, en onderwijzers. Die zouden juist beter moeten worden beloont.
Dat er geen mensen met knowhow op het pluche komen is een onzin argument. Er zijn thans ook maar weinig ministers of staatssecretarissen die een koppeling hebben vanuit hun opleiding/beroep met de functie die men uitoefend. Het is bij de zittende kliek vooral, een bruine arm/tong halen, ofwel netjes gezegd, netwerken....... Of had bijvoorbeeld Vogelaar een overtuigende CV, los van het profe bestuurstijger zijn. En zo zijn er velen.
Hoe is het mogelijk dat een politicus geen voeling heeft met de werkelijke wereld? In mijn ogen door nooit in het bedrijfleven aktief te zijn geweest!! Een staatssecretaris die in mijn ogen positief is opgevallen is staatsecretaris De Jager en warempel, die komt uit het bedrijfsleven, en fuctioneert goed. Los of je het met al zijn zaken eens bent, hij is zeer voortvarend te werk gegaan!! Je zou bijna denken dat hij VVD-er zou zijn.
Verder zijn een Hirsch Ballin en Donner sluwe enge mannetjes, die je los van hun enorme inteligentie niet graag terug ziet, het gevoel alleen al wat ze IMO opwekken met hun neerbuigende houding jegens "het volk" Braak!
En idd nooit meer Balkie, man wat een non MP, hij is enorm slim, maar uitstraling en leiderschap ontbreken! Mooiste fotomoment van hem, bijna kwijlend mevrouw Obama kussen
Ik zit qua stemmen tussen PVV en VVD in, Rutte is wel gegroeit, maar blijft ook een knulletje. Mijn alltime favourit VVD-er blijft Bolkenstijn. Verder is het ook een puinhoop in de VVD met, een Dijkstal doet mij bijvoorbeeld braak neigingen krijgen, en er zijn er veel die binnen de VVD op die denk lijn zitten.
Blijft dus heel erg moeilijk.
Partijen verbieden is natuurlijk verder 100% ondemocratisch. Echter zou ik graag zien dat bijzonder onderwijs afgeschaft gaat worden, en dat de wet aangepast gaat worden i.z. politieke partijen die geloof in welke vorm dan ook in hun statuten hebben niet meer mogelijk zijn. Geloof moet prive zijn!!
En die Fritsma gisteren samen met Van Nieuwenhove bij P&W beiden een drama........
Michel