Fotografie
-
EJGT3CS
Re: Fotografie
Top foto's Mark! Je hebt talent! 
-
Luuk
Netjes Mark, ze worden alsmaar beter!!
Ik heb zojuist (eindelijk officieel) de fotoreportage van Pagani-fabrieksbezoek online gepleurd!

Klikkerdeklik!
Ik heb zojuist (eindelijk officieel) de fotoreportage van Pagani-fabrieksbezoek online gepleurd!
Klikkerdeklik!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Mooie foto's Mark!!
Foto 3 spreekt me aan vanwege z'n éénvoud, en foto 5 is de mooiste, door de schitterende groothoek en de kleuren!
Foto 3 spreekt me aan vanwege z'n éénvoud, en foto 5 is de mooiste, door de schitterende groothoek en de kleuren!
-
Xave30
Gaat het wel Dhr. Nauta?Mark Nauta schreef:Mooie foto's Mark!!
Al die Mark's en Tom's
-
Metchu
waarschijnlijk heeft ie het over Markk xav...
-
Xave30
:o oohhhhh
Duh!
Duh!
- Robin Hartog
Was nog foto's van de afgelopen zomervakantie aan het uitzoeken, en deze kwam ik tegen. 

-
Xave30
Ik vind hem een knappe plaat Robin. Spreekt duizend woorden.
Wil je wat vertellen over de omg. / landschap?
Wil je wat vertellen over de omg. / landschap?
- KW
Mooie picsLuuk schreef:Netjes Mark, ze worden alsmaar beter!!![]()
GALLERY
- Ravin ///M
@Markk, die Boxster pics zijn echt s-u-p-e-r!! Je begint tijdschriftniveau te halen!
@Robin, wat een mooi gebied voor vakantie, geweldige foto ook met dat kleurverloop
@Robin, wat een mooi gebied voor vakantie, geweldige foto ook met dat kleurverloop
- Robin Hartog
@Xave: Dit was in Yellowstone NP in de namiddag. Zon ging echt net onder, super mooi licht. Op deze heide liep toen een hele kudde Buffels, zoals je ziet. Echt heel mooi.
@Ravin: Thnx!
@Luuk: Leuke picca's! Wel erg hard contrast, beetje té voor mij, maar alsnog nice!
@Ravin: Thnx!
@Luuk: Leuke picca's! Wel erg hard contrast, beetje té voor mij, maar alsnog nice!
-
MartijnS
# 4 en 5 zijn mooi Markk! 6 en 7 vind ik niet zo. Vooral 7 is een beetje saai imo.
Mooie serie Luuk.
Robin, ook mooie plaat! Lijkt wel een grijslaag overheen te zitten? Beetje weinig contrast ofzo.
Ik heb er al weer twee rally's opzitten dit jaar, eerst naar het WK in Zweden geweest en afgelopen weekend dus in Spa

Mooie serie Luuk.
Robin, ook mooie plaat! Lijkt wel een grijslaag overheen te zitten? Beetje weinig contrast ofzo.
Ik heb er al weer twee rally's opzitten dit jaar, eerst naar het WK in Zweden geweest en afgelopen weekend dus in Spa
- markk
@MartijnS: Die eerste / Ford Focus vind ik echt fantastisch. Moet toch echt een keer rally's gaan fotograferen.
@Luuk: Mooie foto's. Het valt me op dat jouw foto's allemaal een heel herkenbare stijl qua nabewerking hebben. Kan het niet uitleggen. Donker, weinig felle kleuren, etc. Beetje synister bijna. Bijna zwart-wit maar dan toch weer met kleur. Heel apart, mooi en herkenbaar.
Zou je eens willen vertellen wat je doet qua nabewerking ? Desnoods via PB.
@Robin: Mooie, sfeervolle, landschapfoto. Verticaal genomen pakt ook erg goed uit met die beesten op de voorgrond en de bergen + horizon hoog in de foto op de achtergrond. Verticaal kadreren is iets waar ik zelf bij een landschap niet zo snel aan zou hebben gedacht ! (weer wat geleerd
) Qua kleur/contrast vind ik 'em wel wat "flets" maar ergens past dat ook wel bij het beeld van een rustig landschap...
Mark.
@Luuk: Mooie foto's. Het valt me op dat jouw foto's allemaal een heel herkenbare stijl qua nabewerking hebben. Kan het niet uitleggen. Donker, weinig felle kleuren, etc. Beetje synister bijna. Bijna zwart-wit maar dan toch weer met kleur. Heel apart, mooi en herkenbaar.
@Robin: Mooie, sfeervolle, landschapfoto. Verticaal genomen pakt ook erg goed uit met die beesten op de voorgrond en de bergen + horizon hoog in de foto op de achtergrond. Verticaal kadreren is iets waar ik zelf bij een landschap niet zo snel aan zou hebben gedacht ! (weer wat geleerd
Mark.
- Stéphane
Inderdaad, TomTom schreef:Prachtig Martijn!
En die foto's van Markk zijn ook gaaf. Leuk om te zien hoe je er zo mee bezig bent, Mark. Kan me nog herinneren dat ik jouw Boxster S op Lelystad op de foto heb gezet een tijd geleden
- markk
Nieuwe hobbies zijn altijd leuk, vooral als je nog veel te leren en te ontdekken hebt...Stéphane schreef:[Leuk om te zien hoe je er zo mee bezig bent, Mark. Kan me nog herinneren dat ik jouw Boxster S op Lelystad op de foto heb gezet een tijd geleden
Morgen komt hopelijk de Nikon 105mm f2.8 micro VR (macro) lens binnen. Weer wat om mee te spelen
BTW: BoxsterS wordt eind dit jaar alweer 10 jaar oud. Tiet voor un party :banaan:
Mark.
- Stéphane
Nieuwe lenzen zoals die jij noemt zijn leuk als je die binnen krijgt
Wil zelf ook al een tijdje betere groothoeklens (wordt Tokina 10-17), maar budget gaat tot nog toe vooral richting Elise 
- markk
Heb zelf de Sigma 10-20 f4-5.6. Sigma heeft trouwens net een paar dagen geleden een nieuwe extreme groothoek lens geannoceerd, 8-16mm. Zou er zeker naar kijken als je er nog 1 moet aanschaffen !Stéphane schreef:Nieuwe lenzen zoals die jij noemt zijn leuk als je die binnen krijgtWil zelf ook al een tijdje betere groothoeklens (wordt Tokina 10-17), maar budget gaat tot nog toe vooral richting Elise
Mark.
- Robin Hartog
Thnx iedereen!
Hij heeft idd wat weinig contrast, wat ik ook mooi vind bij deze foto!
Zo was het ook echt. 8)
Hij heeft idd wat weinig contrast, wat ik ook mooi vind bij deze foto!
- Stéphane
OK! Bedankt voor de tip. Ik zal er op letten als ik er eentje ga aanschaffen.markk schreef:Heb zelf de Sigma 10-20 f4-5.6. Sigma heeft trouwens net een paar dagen geleden een nieuwe extreme groothoek lens geannoceerd, 8-16mm. Zou er zeker naar kijken als je er nog 1 moet aanschaffen !Stéphane schreef:Nieuwe lenzen zoals die jij noemt zijn leuk als je die binnen krijgtWil zelf ook al een tijdje betere groothoeklens (wordt Tokina 10-17), maar budget gaat tot nog toe vooral richting Elise
Mark.
- markk
http://www.fotografie.nl/nieuws/38068/s ... ekzoomzoom" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark.
Mark.
- Robin Hartog
@Stephane: Heb je Canon? Ik heb zelf de 10-22, prachtige lens! 
- Stéphane
Ja, heb ik. Bedoel je de 10-22 van Canon?Robin Hartog schreef:@Stephane: Heb je Canon? Ik heb zelf de 10-22, prachtige lens!
-
Harrie
Ben ik ook wel benieuwd naar. Hoeft dus niet perse via PB.markk schreef: @Luuk: Mooie foto's. Het valt me op dat jouw foto's allemaal een heel herkenbare stijl qua nabewerking hebben. Kan het niet uitleggen. Donker, weinig felle kleuren, etc. Beetje synister bijna. Bijna zwart-wit maar dan toch weer met kleur. Heel apart, mooi en herkenbaar.
Mark.
-
MartijnS
Bedankt Tom, Mark en Stéphane