Het begon natuurlijk met mijn mooie V8.. en ze blijven mooi.. het is dat ik het voor mn particuliere klanten niet kan verantwoorden maar anders reed ik een A8..
Die discussie heb ik vaak gevoerd en persoonlijk ben ik van mening dat het onzin is. Zolang jij transparante prijzen hanteert die niet per se aan de bovenkant van de markt zitten, kan je volgens mij gerust een dikke auto rijden zonder daarop te worden aangekeken. De eigenaren van ons nieuwe accountantbureau rijden een gloednieuwe S4 avant, nieuwe A5 3.0 tdi en een fully loaded A6 3.0 tdi avant, good for them.. ik heb door een switch naar dit nieuwe accountantbureau vorig jaar bijna 20.000 euro bespaart.Vdub schreef:Ik vind het echt een supermooie auto, subtiel veranderd zoals de VAG groep dat doet.. voor mij![]()
Het begon natuurlijk met mijn mooie V8.. en ze blijven mooi.. het is dat ik het voor mn particuliere klanten niet kan verantwoorden maar anders reed ik een A8..
Vriend van $p€€FerdiACS1 schreef:Gaat op een kist staan, en schraapt zijn keel ...
" Jongens, deze A8 is een fantasieloos hok, of snap ik het niet meer... potverdorie
[schreeuwmodus aan]
ZIJN WE INGESLAPEN?? GROTE GRIJZE GEZINSAUTO'S VINDEN WIJ DF-ERS NIET LEUK.
[schreeuwmodus uit].
Wel een mooi interieur ??? (diepe zucht). Een 2CV uit 1963 heeft pas een mooi interieur.. kom nou toch.
De enige die wij toestaan om iets te zeggen over interieurs is MacBoy. Hij heeft daarop het DF-alleenrecht, eerstgeboorterecht zo u wilt. Niet omdat MacBoy er verstand van heeft, welnee, maar gewoon omdat MacBoy dat zo mooi vindt en dat gunnen wij hem. Maar de inhoud als zodanig is per definitie niet relevant.."
Stapt van kist af. Kijkt even rond en denkt: "He, dit was nu echt even nodig.."
Over hoe de nieuwe A8 rijdt kan ik niets vertellen, maar over het uiterlijk wel..Audi6 schreef:Geheel eens met maus335i. Ik heb ook gereden met de nieuwe A8 en vind het een grote verbetering ten opzichte van de oude A8 D3. Snap niet dat je nog voor een oude A8 kiest, tenzij je natuurlijk te weinig budget hebt voor een nieuwe, dan is een oude A8 natuurlijk ook mooi. Hoewel de nieuwe A8 naar mijn smaak veel mooier is, met name de achterkant is een grote verbetering.. De 8erlichten van de A8 D3 waren te groot en zaten bovendien veel te hoog in de 8erklep, het zag er niet uit
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, Semrush [Bot] en 2 gasten