Wat houdt Premium in? (Audi vs Bmw)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Wat houdt Premium in? (Audi vs Bmw)

Bericht door romo » 20 feb 2010, 19:54

FerdiACS1 schreef:
romo schreef:Voor een kwaliteitszintuig, waar ik zelf patent op heb, is het woord premium niet nodig.............................kwaliteit herken ik zo ook wel............................premium is wat een ander er op plakt, ik beoordeel het liever zelf......................m.a.w. er zijn ook "premium producten" die niet aan mijn kwaliteits eisen voldoen.......................
-10

Ferdi, je snapt er weer eens niets van.....................die premium Porker zal je wel in de bol geslagen zijn............. :mrgreen: :wink:

Laat ik het anders zeggen; er zijn ook producten die meer dan goed van kwaliteit zijn, en daarbij de term "premium" niet hoeven/moeten/willen hanteren.............

Daarbij laat ik nog steeds mijn oor niet hangen naar andermans (lees; fabrikanten) oordeel.................

Sperdy

Bericht door Sperdy » 20 feb 2010, 23:28

Romo, lol, het gaat me helemaal niet om het onderwerp. Ik heb compleet geen mening over premium of niet. Krijg gewoon kromme tenen over zinnen zoals 'patent op mijn kwaliteitszintuig'. Bah, dat zijn toch geen zinnen man. Maar misschien bedoel je het wel als een grap. Vast wel.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 20 feb 2010, 23:48

FerdiACS1 schreef:Romo, lol, het gaat me helemaal niet om het onderwerp. Ik heb compleet geen mening over premium of niet. Krijg gewoon kromme tenen over zinnen zoals 'patent op mijn kwaliteitszintuig'. Bah, dat zijn toch geen zinnen man. Maar misschien bedoel je het wel als een grap. Vast wel.

Keurige zin..............................

Plaats reactie