Goedkoopste autoverzekering via DF + trackday verzekering
-
Re: Goedkoopste autoverzekering via DF ?!
IDD goed initiatief

- Tommy
nou dat heeft ook even geduurd
Goed bezig 

- JP
Kijk da's gaaf 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Goed werk! 

-
Re: Goedkoopste autoverzekering via DF + trackday verzekering
Mooie ontwikkeling 

-
Heel mooi, wel hopen dat iedereen zo "voorzichtig" blijft rijden als ze deden zonder verzekering 8)
- Tom V
Interessante ontwikkeling, ben erg benieuwd naar de details.
- Kasteel
Super dit, denk dat dit de trackdays een HEEL stuk aantrekkelijker zullen maken (voor mij wel iig).
SUPER!!
SUPER!!
Rico schreef:Vanaf 29 april zullen we de mogelijkheid bieden om all risk verzekerd (met een deel eigen risico) mee te doen aan een DF trackday.
We zijn dan de enige partij die in Nederland verzekerd trackday rijden kan aanbieden.
Concreet, rij je tijdens deelname je auto in de kreukels dan krijg je dit vergoed.
Voorwaarden en details dat zal allemaal nog volgen, maar we vonden het wel een vermelding waard.
Rico, niet om te katten, maar er zijn meer oartijen die dat aanbieden hoor

Morgen is de seat ook verzekerd
-
OnlinePeter-Paul
Goede ontwikkeling. Hoop alleen niet dat we het "engelse am ring syndroom" gaan zien. Crashen=cashen...
- M-bitious
Voor de heren die op moeders naam verzekeren: Ik hoop dat de verzekering tijdens haar onderzoek niet stuit op dit draadje, waarin je zelf verklaart niet de hoofdbestuurder te zijn 

-

Is het een optie trouwens, of word iedereen automatisch verzekerd?
goeie zaak!
- Snipe
Een individuele deelnemer die zijn auto verzekert is toch iets totaal anders als een volledig verzekerde circuitdag? Of zie ik dat verkeerd?Luco schreef:Rico, niet om te katten, maar er zijn meer oartijen die dat aanbieden hoor![]()
- Peter Tunissen
Hier wordt nog druk over onderhandeld. 8)
Eind deze week of in de loop van de volgende week hopen we dit rond te hebben en duidelijk uit te kunnen leggen onder welke voorwaarden iedere deelnemer met zijn of haar inschrijving automatisch op het circuit meeverzekerd is.
Eind deze week of in de loop van de volgende week hopen we dit rond te hebben en duidelijk uit te kunnen leggen onder welke voorwaarden iedere deelnemer met zijn of haar inschrijving automatisch op het circuit meeverzekerd is.

- Aston Martine
-
Super gaaf!
Je krijgt alleen wel meer 'volk' af op je trackdays.......
- Snipe
Zou je denken? Een dagje Zandvoort zoals DF dat aanbiedt heeft een andere prijs dan een paar rondjes via Vrij rijden. Door een trackday te verzekeren komen er wel meer mensen op af, maar dat zullen geen mensen zijn met een halve gare krokettenbak of hell red shoarmascreamer, maar mensen voor wie zo'n verzekering zin heeft. Die mensen zullen niet het risico willen nemen om hun privé-auto in één keer af te schrijven, maar willen hem wel heel houden.Erik Stoffelsen schreef:Super gaaf!
Als je het mij vraagt klinkt het wel aantrekkelijk om meer M3's, 911's en ander dik spul te zien bij trackdays.
-
Die kunnen de verzekering niet betalen, zal toch een aardige premie opzitten en eigen risico voor trackdays. Alhoewel, Sjonnies heb je overal tegenwoordig 

-
Prijs geen rekening mee gehouden.Snipe schreef:Zou je denken? Een dagje Zandvoort zoals DF dat aanbiedt heeft een andere prijs dan een paar rondjes via Vrij rijden. Door een trackday te verzekeren komen er wel meer mensen op af, maar dat zullen geen mensen zijn met een halve gare krokettenbak of hell red shoarmascreamer, maar mensen voor wie zo'n verzekering zin heeft. Die mensen zullen niet het risico willen nemen om hun privé-auto in één keer af te schrijven, maar willen hem wel heel houden.Erik Stoffelsen schreef:Super gaaf!
Als je het mij vraagt klinkt het wel aantrekkelijk om meer M3's, 911's en ander dik spul te zien bij trackdays.
Inderdaad, denk wel dat het een positieve werking zou hebben op de deelname, maar kosten voor de verzekering al in? Bij de €500,- van een hele dag, of is dat dan in eens €1000,-
Ik neem aan, omdat jullie een volledige dekking geven, en meerdere verzekeren dat 't voordeliger zal zijn dat als iedereen 't apart moet doen..
Ik vind 't ook wel wat... Je haalt er toch weer een risico uit, voor mij een keuze om dan mee te doen, indien de prijs voor de trackday niet té M3'erig en porsche'rig word...
- RVV
Nee hoor Erik.. 

- Cretino
Even lekker praktisch: mijn Honda van onder de 20k kost me 350 euro voor een dagje trackday-verzekering.
Dat kan volgens mij veel goedkoper door in bulk in te kopen, helemaal omdat ik nu gezien hebt hoeveel respect DF-leden voor elkaars materiaal hebben. Hier zijn verzekeraars gevoelig voor. De Lotus Club heeft dat ook goed uit-onderhandeld.
Dat kan volgens mij veel goedkoper door in bulk in te kopen, helemaal omdat ik nu gezien hebt hoeveel respect DF-leden voor elkaars materiaal hebben. Hier zijn verzekeraars gevoelig voor. De Lotus Club heeft dat ook goed uit-onderhandeld.
- Robertdj
Hier voel ik zeker wel wat voor.
Niet zodat ik grenzen kan verleggen, maar puur omdat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten.

- Kasteel
Luco, heb je een richtlijn voor wat dat ongeveer moet kosten voor 1 df dag?Luco schreef:Rico schreef:Vanaf 29 april zullen we de mogelijkheid bieden om all risk verzekerd (met een deel eigen risico) mee te doen aan een DF trackday.
We zijn dan de enige partij die in Nederland verzekerd trackday rijden kan aanbieden.
Concreet, rij je tijdens deelname je auto in de kreukels dan krijg je dit vergoed.
Voorwaarden en details dat zal allemaal nog volgen, maar we vonden het wel een vermelding waard.
Rico, niet om te katten, maar er zijn meer oartijen die dat aanbieden hoor![]()
- wjn
Hoe staat het eigenlijk met het autoverzekeringsverhaal?
Ik zat nav. reclamebanner ff op ditzo te kijken, maar een maximale bonuskorting van 55% ????
Dan zijn ze dus (veel) duurder als de meeste andere verzekeringen.
Dat is eigenlijk wel interessant voor een topic, aantal schadevrije jaren van DF-ers.
Ik zat nav. reclamebanner ff op ditzo te kijken, maar een maximale bonuskorting van 55% ????
Dan zijn ze dus (veel) duurder als de meeste andere verzekeringen.
Wat voor een soort rijgedrag heeft de gemiddelde DF-er, eentje die meer schades veroorzaakt?Ravin ///M schreef:Ben ik de enige die denkt dat de verzekeraar dan een vinger aan de pols houdt
mbt. het rijgedrag van de gemiddelde DFforummer? Ik heb Nein gestemd.
Dat is eigenlijk wel interessant voor een topic, aantal schadevrije jaren van DF-ers.
- Erik dB
Re: Goedkoopste autoverzekering via DF + trackday verzekerin
Hierbij dan de eerste:
11 jaar mijn rijbewijs
9 jaar een auto op naam
9 jaar schadevrij

11 jaar mijn rijbewijs
9 jaar een auto op naam
9 jaar schadevrij