Bovendien wil de belastingdienst juist dat je de winst zo hoog mogelijk hebt ! Het is niet moeilijk om een leuke kostenpost te vinden toch

dat is ook zeker een punt, maar er zijn vast zinvollere bedrijfsinvesteringen danTom Westendorp schreef:Toch duizend keer liever geld afschrijven op een schitterende aankoop dan klakkeloos overmaken naar de blauwe enveloppen brigade!
Waar zag je die staan? Want ze staan al meer dan een jaar niet meer te koop op pistonheads, wel 2 op mobile.de maar daar vragen ze €48500,- voor 8)Tom schreef:Ferdinand:
Even een andere optie: wat vind je van een Lotus 340R?
Zag er net één staan voor 30k. Zijn erg uniek en als het toch maar een speeltje voor erbij is, dan is zoiets ook nog wel gaaf. Is ook een 'dikke middelvinger' naar je omgeving auto, en een tweede zul je niet snel zien (behalve van hans). Afschrijven zullen ze niet veel meer doen.
De Porsche Spyder kun je compleet vol hangen met alle toeters en bellen: satnav, airco, cruisecontrol, leather, verwarme stoelen, haardroger, Iphone shit, schapenleer, gouden kralen. ect. etc. zodat het gewoon een luxe open auto is. Niks sporty, gewoon patserbak. Maar, je kunt 'm ook 'kaal' kopen, nou, laat ik kaal nu erg mooi vinden ..Tom schreef:Ik denk dat je die Spyder toch wat minder als een boulevardcruiser moet zien.
Een tracktool zoals een Lotus is het inderdaad niet, maar als Porsche zaken als een deurgreep eruit haalt voor gewicht dan zal het ding ook best puur rijden (is maar net wat je referentie is.. voor ik caterham-rijders pissig maak:)). Als het allemaal puur marketing is wat ze bij deze auto flikken dan zouden ze ook aardig wat gezeik krijgen van de vaste Porsche-fans. Het is nog alijd geen Porsche GT3 qua puurheid, maar een vergelijk met de Z4 of 911 cabriolet zou ik ook weer niet maken (dat zijn beide behoorlijk luxe auto's waar je prima veel kilometers mee kan maken). Denk dat de Spyder er ergens tussenin hangt.
*proest*Downforce Hans schreef:Niet onbelangrijk( behalve als zoals bij Ellen het geval, sleutelen je hobby is) de Porsche is betrouwbaar![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten