De M3 is zeker een stuk meaner qua looks maar toch kan ik de Benz ook wel waarderen. Heb je ook nog ff in de 190 gereden en zo ja, wat valt je op t.o.v. de M?? Ben ik wel benieuwd naar

We hebben dat uiteraard uitgebreid vergeleken!Niels schreef:Terug in de tijd![]()
De M3 is zeker een stuk meaner qua looks maar toch kan ik de Benz ook wel waarderen. Heb je ook nog ff in de 190 gereden en zo ja, wat valt je op t.o.v. de M?? Ben ik wel benieuwd naar
ThanksTristan schreef:Erg fraai. Maar geen haar op mijn hoofd die denkt om de E30 M3 naar buiten te halen met sneeuw/pekel/vuil en stenen die momenteel op de weg liggen.
En volgens mij stond hij te koop als 'gewone' m3, en bleek het na importeren een cecotto te zijn?!Tristan schreef:Volgens mij ook, maar dat was ook een koopje. Als ik op dit moment de M3 zou verkopen zou ik 'm ook voor meer neerzetten dan gekocht (geen 25K iig). Pond is lager dan Euro, kosten voor invoeren en de staat van de auto is dermate goed dat hij het waard is, zeker gezien wat er gevraagd wordt voor 'mindere' M3's. Uiteindelijk is wat een gek/liefhebber ervoor geeft.
Het is geen Cecotto, het is een E30 M3 voor de zwitserse markt geweest met de zelfde opties als een Cecotto. Ofwel geen genummerde auto met plaatje in de auto met nummer en handtekening Cecotto.Erik Stoffelsen schreef:En volgens mij stond hij te koop als 'gewone' m3, en bleek het na importeren een cecotto te zijn?!Tristan schreef:Volgens mij ook, maar dat was ook een koopje. Als ik op dit moment de M3 zou verkopen zou ik 'm ook voor meer neerzetten dan gekocht (geen 25K iig). Pond is lager dan Euro, kosten voor invoeren en de staat van de auto is dermate goed dat hij het waard is, zeker gezien wat er gevraagd wordt voor 'mindere' M3's. Uiteindelijk is wat een gek/liefhebber ervoor geeft.
En tja, dat is nou eenmaal de handel, als hij hem voor meer kwijt kan zou jij dat persoonlijk ook doen!!
Dat zijn semantics. Het is een gelimiteerde oplage van 50 stuks; met plaatje met handtekening Cecotto; maar inderdaad geen individueel nummer. Dat doet eigenlijk vrij weinig ter zake. Ik zou liever een Swiss Cecotto hebben die zuiver is; dan een (misschien duurdere) genummerde Cecotto met gebreken.Michel P schreef:Het is geen Cecotto, het is een E30 M3 voor de zwitserse markt geweest met de zelfde opties als een Cecotto. Ofwel geen genummerde auto met plaatje in de auto met nummer en handtekening Cecotto.
Michel
Tristan schreef:Mwa, vind je prijs anders aardig 'Cecotto'.
Ik moet maar 1 zot vindenTristan schreef:Mwa, vind je prijs anders aardig 'Cecotto'.
True. Als je maar geduld hebt.Alexanderr schreef:Ik moet maar 1 zot vindenTristan schreef:Mwa, vind je prijs anders aardig 'Cecotto'.
Gebruikers op dit forum: mark123, Rogerb, TomTomm, WillemBoer en 6 gasten