Motorrijder boort zich in Hellredshoarmascreamer :(
- Martin van der Zwaard
Re: Motorrijder boort zich in Hellredshoarmascreamer :(
Shit zeg, dat is zeker schrikken!
Heb het zelf een keer meegemaakt, maar ik zat zelf op die brommer. Werd geschept door een tegemoet komende auto die opeens afsloeg. Binnen een seconde lag ik 15 meter verder op de weg. Gelukkig alleen een zware kneuzing aan mijn knie en meer niet.
Het lijkt me duidelijk dat de brommert fout is geweest. Is ook wel te herleiden aan de schade aan je auto.
Volgens mij staat er bij ons op de sloop nog een rode E36.
Succes met de afhandeling.
Heb het zelf een keer meegemaakt, maar ik zat zelf op die brommer. Werd geschept door een tegemoet komende auto die opeens afsloeg. Binnen een seconde lag ik 15 meter verder op de weg. Gelukkig alleen een zware kneuzing aan mijn knie en meer niet.
Het lijkt me duidelijk dat de brommert fout is geweest. Is ook wel te herleiden aan de schade aan je auto.
Volgens mij staat er bij ons op de sloop nog een rode E36.
Succes met de afhandeling.
- ADV
Pfff.. Schrikken.. maar goed opgelost..
Ik begrijp dus dat jij "voorgesorteerd" stond met je knipperlicht naar links aan en dat hij er alsnog voorbij ging? Wat een tyfus mongool, ga er dan rechts voorbij..
Ik begrijp dus dat jij "voorgesorteerd" stond met je knipperlicht naar links aan en dat hij er alsnog voorbij ging? Wat een tyfus mongool, ga er dan rechts voorbij..
-
Das ff schrikken man!
Het zal wel een heel getouw trek worden tussen de verzekeringen.
Heb nagenoeg zelf zoiets gehad toen k ook nog op een scooter zat, alleen had de bestuurder van de auto zijn richting aanwijzer niet aan en stond niet stil.
Ik heb toen wel mijn schade uit gekeerd gekregen als scooter rijder zijnde.
Maar jou geval is het echt een kruispunt terwijl dit bij mij niet zo het geval was, meneer moest bij mij een inrit in.
Hoop voor je dat het allemaal net zo goed door de verzekering word behandeld als dat jij gehandeld hebt.
Het zal wel een heel getouw trek worden tussen de verzekeringen.
Heb nagenoeg zelf zoiets gehad toen k ook nog op een scooter zat, alleen had de bestuurder van de auto zijn richting aanwijzer niet aan en stond niet stil.
Ik heb toen wel mijn schade uit gekeerd gekregen als scooter rijder zijnde.
Maar jou geval is het echt een kruispunt terwijl dit bij mij niet zo het geval was, meneer moest bij mij een inrit in.
Hoop voor je dat het allemaal net zo goed door de verzekering word behandeld als dat jij gehandeld hebt.

- Macboy
U hebt gezocht op het woord: gozer.
RESULTAAT
go·zer de; m -s kerel, vent
-
Macboy schreef:U hebt gezocht op het woord: gozer.
RESULTAAT
go·zer de; m -s kerel, vent
On topic: erg schrikken zoiets.. ook weleens meegemaakt maar dan als brommer bestuurder (16 lentes jong, op de Aprilia RS50 schakelmopedU hebt gezocht op het woord: wijsneus.
RESULTAAT
wijs·neus de; m,v -neuzen betweter

- @iko
Krijgen we nog een videorapportage te zien? Of over 2 jaar?
- Macboy
touché Zjeraar !
(Metchu had ook een touché trouwens ...)
(Metchu had ook een touché trouwens ...)
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Lees het verhaal nu pas
Moet goed schrikken geweest zijn...
Heb van de zomer in duitsland een motorrijder onder de auto gehad...
Dus weet hoe het voelt..

Moet goed schrikken geweest zijn...
Heb van de zomer in duitsland een motorrijder onder de auto gehad...
Dus weet hoe het voelt..
- Tom V
Auto nog wel te driften?
-
ja is driftbaar... binnekort even spiegeltje scoren en dan is ie weer rijdbaar...
- Topfuel
Gelukkig geen (zware)gewonden...
Ben benieuwd wat er uitkomt. In feite gaat rechtdoorgaand verkeer voor afslaand verkeer, of dit nu links of rechtsom is. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en daar kwam dit ook uit naar voren... Automobilist toch schuldig verklaard...
Succes met de afwikkeling. Hopen dat je dwarsligger snel weer in orde is!!!
Ben benieuwd wat er uitkomt. In feite gaat rechtdoorgaand verkeer voor afslaand verkeer, of dit nu links of rechtsom is. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en daar kwam dit ook uit naar voren... Automobilist toch schuldig verklaard...
Succes met de afwikkeling. Hopen dat je dwarsligger snel weer in orde is!!!
-
volgens mij zien de "rechtdoor gaat voor" mensen het verkeerd of hebben het verhaal niet door.
Ik rij voor hem! hij rijdt achter mij... in plaats van op z'n beurt te wachten, besluit hij over de verkeerde rijbaan, mij links in te halen... terwijl ik me netjes aan de regels hou... ik doe NIETS verkeerd! dus ik denk en hoop dat hij gewoon voor 100% fout zit (volgens de verzekering). We zullen het zien, tegenpartij heeft het in behandeling genomen, ik heb de papieren opgestuurd. Ik zal ze volgende week eens bellen en vragen wat ze ervan vinden.
vandaag maar even een "nieuwe" linkerspiegel erop gezet. Ergens een standaard 2e handse spiegel gehaald in de buurt. Moest even snel, want kon de auto niet zonder spiegel gebruiken (mag natuurlijk ook niet). Nu ziet het er wel ECHT vreemd uit

hahaha, vet vaag... net als pipi langkous 2 verschillende kouzen... of zo'n kat met 2 verschillende kleuren ogen... alsof links nu een hele andere auto is dan rechts
Ik rij voor hem! hij rijdt achter mij... in plaats van op z'n beurt te wachten, besluit hij over de verkeerde rijbaan, mij links in te halen... terwijl ik me netjes aan de regels hou... ik doe NIETS verkeerd! dus ik denk en hoop dat hij gewoon voor 100% fout zit (volgens de verzekering). We zullen het zien, tegenpartij heeft het in behandeling genomen, ik heb de papieren opgestuurd. Ik zal ze volgende week eens bellen en vragen wat ze ervan vinden.
vandaag maar even een "nieuwe" linkerspiegel erop gezet. Ergens een standaard 2e handse spiegel gehaald in de buurt. Moest even snel, want kon de auto niet zonder spiegel gebruiken (mag natuurlijk ook niet). Nu ziet het er wel ECHT vreemd uit

hahaha, vet vaag... net als pipi langkous 2 verschillende kouzen... of zo'n kat met 2 verschillende kleuren ogen... alsof links nu een hele andere auto is dan rechts

-
- Topfuel
Toch blijft de regel gelden. Jij deed idderdaad niets fout gezien hij inhaald op een kruising. Echter blijft het feit dat hij rechtdoor ging en jij afsloeg. Hoe krom ook, ik heb EXACT hetzelfde gehad met dezelfde conclusie. Het blijft natuurlijk altijd mogelijk dat ze het hier anders zien...
- Niels
- Auto: Prius+
Ben je lekker mee Metin maar goed, geen zwaar letsel!
Over de schuldvraag kan best veel discussie zijn maar als jij stilstond met je knipperlicht aan dan had de bromfietser beter moeten anticiperen. Op eenzelfde wijze ben ik met mijn eerste motor eens over een auto heen geklapt. Echter reed de auto 20 waar je 50 mocht en sloeg ineens linksaf met pas richting aangevend op het moment van afslaan. Uiteindelijk werd mij verweten beter te moeten anticiperen maar kreeg de autorijder nog meer schuld omdat ie niet voldoende aandacht had voor het verkeer om hem heen en niet goed had gekeken bij het afslaan. Ik moest 25% betalen en hij 75%. Gelukkig werd mijn motor hoger getaxeerd (was totalloss) dan dat ik er voor betaald had en met 75% van het taxatie bedrag kwam ik er nog goed mee weg

Over de schuldvraag kan best veel discussie zijn maar als jij stilstond met je knipperlicht aan dan had de bromfietser beter moeten anticiperen. Op eenzelfde wijze ben ik met mijn eerste motor eens over een auto heen geklapt. Echter reed de auto 20 waar je 50 mocht en sloeg ineens linksaf met pas richting aangevend op het moment van afslaan. Uiteindelijk werd mij verweten beter te moeten anticiperen maar kreeg de autorijder nog meer schuld omdat ie niet voldoende aandacht had voor het verkeer om hem heen en niet goed had gekeken bij het afslaan. Ik moest 25% betalen en hij 75%. Gelukkig werd mijn motor hoger getaxeerd (was totalloss) dan dat ik er voor betaald had en met 75% van het taxatie bedrag kwam ik er nog goed mee weg

-
ja goed, ik wacht het af... het feit dat hij over verkeerde rijbaan reed en inhaalde op een kruispunt weegt hopelijk zwaarder dan dat ik me aan de regels hield... moet niet gekker worden, anders maar een rechtzaak hoor! 

-
hier heb jij 100% gelijk hoor, hier geldt de regel rechtdoor gaat voor niet, hij moet gewoon netjes achter jou wachten tot jij je bocht hebt genomen.
hoef je je dus helemaal geen zorgen over te maken, succes nog
grtz
hoef je je dus helemaal geen zorgen over te maken, succes nog
grtz
- SvB
Kloote man !!
Ik heb een keer iets soortgelijks meegemaakt maar toen zat ik op de brommert.
Automobilist gaat half rechts een parkeervak op en wilt keren, daar kwam ik aan met de opgevoerde brommert en boor hem vol in zijn zijkant.
De deurstijl was een kleine 20 cm naar binnen gekomen, lekkere klap dus.
Ik vertelde aan de politie hoe het gebeurt was en de automobilist zei dat hij linksaf wilde slaan (klzk)
Uiteindelijk gedeelde schuld, dus 50/50 uitgekeerd van de verzekering.
Ik hoop dat die joker schuld bekent heeft dan wordt het wat gemakkelijker, anders ben ik ook bang voor 50/50.
Succes in ieder geval.
S.
Ik heb een keer iets soortgelijks meegemaakt maar toen zat ik op de brommert.
Automobilist gaat half rechts een parkeervak op en wilt keren, daar kwam ik aan met de opgevoerde brommert en boor hem vol in zijn zijkant.
De deurstijl was een kleine 20 cm naar binnen gekomen, lekkere klap dus.
Ik vertelde aan de politie hoe het gebeurt was en de automobilist zei dat hij linksaf wilde slaan (klzk)
Uiteindelijk gedeelde schuld, dus 50/50 uitgekeerd van de verzekering.
Ik hoop dat die joker schuld bekent heeft dan wordt het wat gemakkelijker, anders ben ik ook bang voor 50/50.
Succes in ieder geval.
S.
-
Ik hou nog even een slag om de arm. Maar heb net de tegenpartij (verzekering) gesproken. En de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei, dat hun client schuldig is wegens het overtreden van regel(s). Deze week expertise en dan word het afgehandeld hopelijk! Dus vooralsnog valt het allemaal mee...
- Michel P
+1 zelfde meegemaakt, wachtende om de auto aan de overkant van de straat in een parkeerhaven te zetten, net jes richting aangevend, wil inparkeren, denkt een knakker, nu inhalen..... Boem, schade ik fout....... :twisted: Onder het mom ik doe een bijzondere verrichting.Topfuel schreef:Toch blijft de regel gelden. Jij deed idderdaad niets fout gezien hij inhaald op een kruising. Echter blijft het feit dat hij rechtdoor ging en jij afsloeg. Hoe krom ook, ik heb EXACT hetzelfde gehad met dezelfde conclusie. Het blijft natuurlijk altijd mogelijk dat ze het hier anders zien...
Michel
- Knot
Lees het hele gedoe nu pas.... maar autotje deed het prima zaterdag volgens mij.
succes met de afwikkeling!
succes met de afwikkeling!
Metcu, pas die titel eens aan man, het was geen motor, maar een brommert 

- Knot
Misschien was t wel een 70cc torretje 

- Ahmed
Dus opgevoerd > dus niet verzekerd
?

-
Herken ik op de foto hieronder nou de auto uit dit topic? (hoe zou dat toch komen
)

Goed bezig iig, gaat niks boven gewoon doorrijden na een ongelukje, laat staan een middag knallen op CPZ!

Goed bezig iig, gaat niks boven gewoon doorrijden na een ongelukje, laat staan een middag knallen op CPZ!