Ik vrees dat als ik met de cup een dag ga knallen dat ik hem bij het grof vuil kan zetten...Luco schreef:Kom gewoon de 20e naar cpz twee inschrijvingen erbij en kan je echt gas geven![]()

Ik vrees dat als ik met de cup een dag ga knallen dat ik hem bij het grof vuil kan zetten...Luco schreef:Kom gewoon de 20e naar cpz twee inschrijvingen erbij en kan je echt gas geven![]()
Er zitten hier niet meer 310 rijders. zal dus moeilijk worden om hier meer 310's vandaan te halen. Zal je toch op dat "leasings"(zoals eerder SO werd genoemd) forum moeten zijn.panter schreef:.... wanneer gaan we de 'meet' houden .... tot nu zijn er eigenlijk weinig reacties .... met 3 of 4 mensen een meeting houden is wat weinig, lijkt me, maar misschien gaan er nog meer 310-rijders reageren ... nog even wachten op meer reacties
Nou daar kan die echt wel tegen hooratomchris schreef:Ik vrees dat als ik met de cup een dag ga knallen dat ik hem bij het grof vuil kan zetten...Luco schreef:Kom gewoon de 20e naar cpz twee inschrijvingen erbij en kan je echt gas geven![]()
Hoi Panter:panter schreef:... waar vind ik de 'Leasings' of de SO's?
dvh schreef:Het leed zal snel vergeten zijn wanneer de Alfa voor je deur staat..............
Ik weet nou niet of het een compliment is of iets anders....Marc RS4 schreef:Dit is de best gelukte Alfa sinds tijden,maar ik krijg dr niet echt een harde plasser van.
Gebruikers op dit forum: Bjorn1404 en 4 gasten