Dus ga ik het eens hier proberen, mischien heeft iemand er ervaring mee.
Ik rijd momenteel een E36 320 Sedan, aangezien ik er mee drift is 150pk wat te weinig voor op droge drift dragen.
Hierbij zit ik er dus sterk aan te denken om op ten duur een motorswap uit te gaan voeren, maar alleen vraag ik mij nog af wat het verstandigst is om te doen en evt. goedkoper?
Ik neem aan dat je in beide gevallen je motorruimkabelboom en je ECU moet meeswappen?
En dan zit ik nog een beetje tegen het 325 vs. 328 verhaal aan te hikken, 192pk vs. 193pk?

Tevens schijnt een M52 een lange slag motor te zijn en een 325 een korte slag, hierdoor zou je de M52 hoger in de toeren moeten houden?
Als ik wil gaan swappen wil ik er ook gelijk meer vermogen uit gaan halen zodat ik iig even een tijdje vooruit kan, dit doormiddel van een mosselman turbosetje die ik eventueel ergens 2dehands ga zien te scoren.
Aangezien je volgens de site van Mosselman met een 325 op een aantal pk's uit zou kunnen komen van zo'n 245pk en met een supercharger zelfs op 272pk, en met een 328 komt dit neer op een slordige 265pk of 280pk met een supercharger.
Maar dit blijven naar mijn idee ook redelijke ''kroeg-pk''s''?
Een supercharger is me toch echt te duur en de prijzen van S50 motoren zijn ook niet meer normaal

Iemand die hier ervaring mee heeft en mij hier advies over kan geven?
Alvast bedankt!