Hoe kan dat nou man, slangen en wolven gaan toch niet samenMichel P schreef:InjectTheVenom familie van White Wolf toevallig?
Michel

Hoe kan dat nou man, slangen en wolven gaan toch niet samenMichel P schreef:InjectTheVenom familie van White Wolf toevallig?
Michel
Downforce Hans schreef: Ja, daar weet jij alles van.............
Je bent echter wel net zo on volgbaarInjectTheVenom schreef:Hoe kan dat nou man, slangen en wolven gaan toch niet samenMichel P schreef:InjectTheVenom familie van White Wolf toevallig?
Michel![]()
Nouja zonder zit ik niet helemaal, maar normaal hoort het 0,7 met een overboost van 0,9 te zijnallen schreef:Een slopel zonder turbodruk is nooit grappig...
... maar de enigste tupperware op mijn auto is een Irmscher spoilerMichel P schreef:Je bent echter wel net zo on volgbaarInjectTheVenom schreef:Hoe kan dat nou man, slangen en wolven gaan toch niet samenMichel P schreef:InjectTheVenom familie van White Wolf toevallig?
Michel![]()
Ik oprotten? Je introduceert zelf een nooit grappig in dit draadje dus niet zeiken, dan had je maar een auto zonder problemen moeten kopenallen schreef:Zeg, rot effe lekker op met jouw problemen. Denk je niet dat 1 Caterham al genoeg leed veroorzaakt in dit draadje?
Deze draad is verboten voor Calibra rijderallen schreef:Zeg, rot effe lekker op met jouw problemen. Denk je niet dat 1 Caterham al genoeg leed veroorzaakt in dit draadje?
Daar heeft Caterham een mooie oplossing voor!allen schreef:Michel, er zit een voorruit in de weg. Kom dus niet bij het blok.
Gebruikers op dit forum: Andreass, Bokkepoot, D20VT, matthyssie, speedy25, zimmermaann en 10 gasten