spannend, good luck alvast met de afhandeling

Niet nodig? :+Emiel schreef:Thanks all![]()
FrankS : Als 170 wiel pk's lukt op 700kg? dan is turbo niet nodig![]()
Stephane : ja die verander kriebels komen nu om een andere reden. Shiftlight van stuuf af en ergens anders plaatsen, stuur vuilnisbak, alle stickers eraf, en nog wel paar kleine dingen.
Maar die gaten in de achterclam zijn voor koeling. Schijnt behoorlijk veel te schelen om de temperatuur omlaag te brengen. Heb het bij aantal Honda's al gezien in het verleden. Leest op seloc wel meer dat temperatuur aantal graden zakt met die gaten.
Deze auto schijnt continue op 82 graden te staan zo'n beetje.
Ben benieuwd hoelang de DVLA werk heeft om papieren in orde te maken, stond fout op. En dan eens kijken of zijn uiterlijk het rijgedrag waar maakt en of er echt potentie inzit
Dat was precies wat ik ook van plan was met mijn S1. Voordeel van deze lampen is dat er lenzen in zitten en je dus wel xenon lampen kunt monteren die netjes schijnen. En dan dus niet net zoals Florence Nightingale met een kaars door de nacht hoeft te rijdenEmiel schreef:Originele koplampen passen er niet meer in ben ik bang. In ieder geval gaan er van die kappen over om het meer gestroomlijnd te maken, dan vallen de lampen ook wat minder op.
Jij bent een avonturist, die ala Mcgiver de boel middels houtje touwtje oplossingen tot een goed einde probeert te brengen op naar het volgende avontuurallen schreef:Laat me niet lachen Michel. K-series is veel 8) dan Duratec!
vind ze ook wel passen en nodig die luchthappers, eventueel in kleur mochten ze te veel opvallen...zoals je ook al zei met die koplamp kappen valt het al veel minder op en lijkt het best aardig.Emiel schreef: er zit dus idd xenon groot licht in al![]()
Elise : Bedankt! Maar die luchthappers blijven zitten, extra koeling. Vind ze zelf wel mooi ook.
Gebruikers op dit forum: Hitz, TurboClouseau en 1 gast