Sea Shepherd
-
Tom
Re: Sea Shepherd
Het interesseert mij niets. Snap niet dat die lui steeds in de media komen. Ze zitten op een klein kut bootje aan de andere kant van de wereld en het enige wat ze doen is wat japanners dwarsbomen (die zich er ook echt niet druk om maken). Who cares wat die sea shepherd doet. Enige wat leuk is is dat die lui zich belachelijk maken en south park daardoor weer een leuke aflevering kan maken 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
+12 pure linkse idealistische hypocriete vuile zeehonden die niks beter te doen hebben en van goededoel/gemeenschapsgeld 'n beetje raggen met 'n boot. :twisted:Tom schreef:Het interesseert mij niets. Snap niet dat die lui steeds in de media komen. Ze zitten op een klein kut bootje aan de andere kant van de wereld en het enige wat ze doen is wat japanners dwarsbomen (die zich er ook echt niet druk om maken). Who cares wat die sea shepherd doet. Enige wat leuk is is dat die lui zich belachelijk maken en south park daardoor weer een leuke aflevering kan maken
Waarsch hadden die Japanners problemen met de stuurinrichting of bleef 't gas gewoon hangen.....
- duifjes.com
ToyBoadaRobin schreef:+12 pure linkse idealistische hypocriete vuile zeehonden die niks beter te doen hebben en van goededoel/gemeenschapsgeld 'n beetje raggen met 'n boot. :twisted:Tom schreef:Het interesseert mij niets. Snap niet dat die lui steeds in de media komen. Ze zitten op een klein kut bootje aan de andere kant van de wereld en het enige wat ze doen is wat japanners dwarsbomen (die zich er ook echt niet druk om maken). Who cares wat die sea shepherd doet. Enige wat leuk is is dat die lui zich belachelijk maken en south park daardoor weer een leuke aflevering kan maken
Waarsch hadden die Japanners problemen met de stuurinrichting of bleef 't gas gewoon hangen.....
- KW
Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.Martijn Koevoets schreef:Jammer dat ie niet zinkt...
Zoals ik al eerder zei, die Sea Shepard kan beter een fregat in de vloot opnemen, kunnen ze tenminste nog wat zinnige actie ondernemen tegen die boeven.
Laatst gewijzigd door KW op 06 feb 2010, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Robin
chinezen?
Anyway, ik liep laatst terwijl ik wat aan 't straatvoetballen was geweest een Chinees restaurant binnen en vroeg aan de eigenaar of hij Afhaalchinees was. Hij antwoordde:Ja. Ik zei:Nou eh, m'n bal ligt op 't dak....

Anyway, ik liep laatst terwijl ik wat aan 't straatvoetballen was geweest een Chinees restaurant binnen en vroeg aan de eigenaar of hij Afhaalchinees was. Hij antwoordde:Ja. Ik zei:Nou eh, m'n bal ligt op 't dak....
- GTRene
ik was laatst bij diezelfde Chinees, vraagt die vrouw achter de balie, wilt u me nu...ik keek eens goed (was zo'n oudje helaas) antwoorde: nee dank u
-
Robin
Ha dat vrouwtje ken ik, achter de balie daar hangt een schilderij met 'n Chinees erop. Ik vroeg haar wie dat is. Zij: Das de oplichtel meneel, de oplichtel.

-
Robin
En als klap op de vuurpijl! Sorry voor OFFTOPIC, een gouwe ouwe:
- GTRene
- RutgerK
Iemand misschien een linkje naar de meest recente onderzoeksrapporten met de nieuwste inzichten, die de Japanse walvisvaart heeft opgeleverd?KW schreef:Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.Martijn Koevoets schreef:Jammer dat ie niet zinkt...
Zoals ik al eerder zei, die Sea Shepard kan beter een fregat in de vloot opnemen, kunnen ze tenminste nog wat zinnige actie ondernemen tegen die boeven.
-
Tom
Robin schreef:En als klap op de vuurpijl! Sorry voor OFFTOPIC, een gouwe ouwe:
- MartijnGizmo
Vorige week nog een portie walvis gegeten, ontzettend lekker, je weet niet wat je mist. Hoop niet dat mijn Japanse leverancier nou zonder komt te zitten.KW schreef:Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.
-
Tom
Was zeker nog teveel ook zodat je moest laten staan?Martijn Koevoets schreef:Vorige week nog een portie walvis gegeten, ontzettend lekker, je weet niet wat je mist. Hoop niet dat mijn Japanse leverancier nou zonder komt te zitten.KW schreef:Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Robin schreef:En als klap op de vuurpijl! Sorry voor OFFTOPIC, een gouwe ouwe:
- duifjes.com
Los van het feit of ik het ik het eens ben met die geitewollensokkenschepen.....Die jappaners lachen ons gewoon uit natuurlijk...Research op de schepen etc. en waarom doen wij als land EU etc er niets aan? ....maar goed er zijn zoveel landen die maar gewoon hun ding doen terwijl er afspraken zijn gemaakt....
-
allen
Dom gelul in de ruimte. Sinds wanneer ben je een boef als je op walvissen jaagt? Tevens wel leuk dat alle aandacht naar Japan gaat, terwijl er meer landen aan mee doen. Noorwegen of Ijsland om maar een voorbeeldje dichterbij huis te noemen. Leuk verder dat die Sea Shepherd steeds in het nieuws komt omdat hun schepen geramd zouden worden. Oh oh oh, wat erg toch. Afzinken die handel. Martijn heeft honger!KW schreef:Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.Martijn Koevoets schreef:Jammer dat ie niet zinkt...
Die gasten moeten geen fregat kopen, maar een normale baan gaan zoeken. Stelletje zeehippies.
- MartijnGizmo
tijd voor een "War on Ecoterror"... pff, wat denken ze wel niet, Al-Qaeda van de zeeën...
-
allen
Die zie ik persoonlijk weer niet als yuppie.
- Downforce Hans
Trouwens, ik vind die beesten sowieso veels te groot..............allen schreef:Dom gelul in de ruimte. Sinds wanneer ben je een boef als je op walvissen jaagt? Tevens wel leuk dat alle aandacht naar Japan gaat, terwijl er meer landen aan mee doen. Noorwegen of Ijsland om maar een voorbeeldje dichterbij huis te noemen. Leuk verder dat die Sea Shepherd steeds in het nieuws komt omdat hun schepen geramd zouden worden. Oh oh oh, wat erg toch. Afzinken die handel. Martijn heeft honger!KW schreef:Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.Martijn Koevoets schreef:Jammer dat ie niet zinkt...
Die gasten moeten geen fregat kopen, maar een normale baan gaan zoeken. Stelletje zeehippies.
Ze zwemmen altijd in de weg en stinken vreselijk naar vis..........dus ik zeg afknallen die handel
Grtz,Hanz06
-
allen
En waarom denk je dat die naar vis stinkt? 
- GTRene
ik snap sowieso niet waarom zo'n beest in de zee zwemt, tis toch een Wal-vis 
- Downforce Hans
Omdat hij zijn wegenbelsting niet zou kunnen betalen............GTRene schreef:ik snap sowieso niet waarom zo'n beest in de zee zwemt, tis toch een Wal-vis
- GTRene
dat bleek toch best omslachtig...
bleek ze ook nog een Pot te zijn
- Maus335i
Activisten van de organisatie Sea Shepherd hebben in de wateren bij Antarctica een Japanse walvisvaarder met zuur beschoten. Drie bemanningsleden liepen daarbij verwondingen op aan het gezicht en de ogen. Dat heeft het Japanse ministerie van visserij vandaag gezegd.
De activisten zeiden dat zij boterzuur of butaanzuur op het schip hadden geworpen, een stof die ontstaat in stinkende ranzige boter. Sea Shepherd hanteert dat middel vaker om onrust te zaaien op walvisvaarders en daarmee de walvisvangst te ontwrichten.
De gewonden vielen bij confrontaties gisteren tussen twee boten van Sea Shepherd en vier walvisvaarders.