Sea Shepherd

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Tom

Re: Sea Shepherd

Bericht door Tom » 06 feb 2010, 15:38

Het interesseert mij niets. Snap niet dat die lui steeds in de media komen. Ze zitten op een klein kut bootje aan de andere kant van de wereld en het enige wat ze doen is wat japanners dwarsbomen (die zich er ook echt niet druk om maken). Who cares wat die sea shepherd doet. Enige wat leuk is is dat die lui zich belachelijk maken en south park daardoor weer een leuke aflevering kan maken :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 feb 2010, 16:07

Tom schreef:Het interesseert mij niets. Snap niet dat die lui steeds in de media komen. Ze zitten op een klein kut bootje aan de andere kant van de wereld en het enige wat ze doen is wat japanners dwarsbomen (die zich er ook echt niet druk om maken). Who cares wat die sea shepherd doet. Enige wat leuk is is dat die lui zich belachelijk maken en south park daardoor weer een leuke aflevering kan maken :mrgreen:
+12 pure linkse idealistische hypocriete vuile zeehonden die niks beter te doen hebben en van goededoel/gemeenschapsgeld 'n beetje raggen met 'n boot. :twisted:

Waarsch hadden die Japanners problemen met de stuurinrichting of bleef 't gas gewoon hangen.....

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 06 feb 2010, 16:19

Robin schreef:
Tom schreef:Het interesseert mij niets. Snap niet dat die lui steeds in de media komen. Ze zitten op een klein kut bootje aan de andere kant van de wereld en het enige wat ze doen is wat japanners dwarsbomen (die zich er ook echt niet druk om maken). Who cares wat die sea shepherd doet. Enige wat leuk is is dat die lui zich belachelijk maken en south park daardoor weer een leuke aflevering kan maken :mrgreen:
+12 pure linkse idealistische hypocriete vuile zeehonden die niks beter te doen hebben en van goededoel/gemeenschapsgeld 'n beetje raggen met 'n boot. :twisted:

Waarsch hadden die Japanners problemen met de stuurinrichting of bleef 't gas gewoon hangen.....
ToyBoada :mrgreen:

KW

Bericht door KW » 06 feb 2010, 17:02

Martijn Koevoets schreef:Jammer dat ie niet zinkt... :bag:
Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.

Zoals ik al eerder zei, die Sea Shepard kan beter een fregat in de vloot opnemen, kunnen ze tenminste nog wat zinnige actie ondernemen tegen die boeven.
Laatst gewijzigd door KW op 06 feb 2010, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin

Bericht door Robin » 06 feb 2010, 17:07

chinezen?

Anyway, ik liep laatst terwijl ik wat aan 't straatvoetballen was geweest een Chinees restaurant binnen en vroeg aan de eigenaar of hij Afhaalchinees was. Hij antwoordde:Ja. Ik zei:Nou eh, m'n bal ligt op 't dak....

:whistle:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 feb 2010, 17:10

:roflol:

ik was laatst bij diezelfde Chinees, vraagt die vrouw achter de balie, wilt u me nu...ik keek eens goed (was zo'n oudje helaas) antwoorde: nee dank u :lol:

Robin

Bericht door Robin » 06 feb 2010, 17:14

Ha dat vrouwtje ken ik, achter de balie daar hangt een schilderij met 'n Chinees erop. Ik vroeg haar wie dat is. Zij: Das de oplichtel meneel, de oplichtel.

:wink:

Robin

Bericht door Robin » 06 feb 2010, 17:17

En als klap op de vuurpijl! Sorry voor OFFTOPIC, een gouwe ouwe:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 feb 2010, 17:20

:roflol: lol, kende hem, moest toch weer lache :mrgreen:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 06 feb 2010, 17:25

KW schreef:
Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.

Zoals ik al eerder zei, die Sea Shepard kan beter een fregat in de vloot opnemen, kunnen ze tenminste nog wat zinnige actie ondernemen tegen die boeven.
Iemand misschien een linkje naar de meest recente onderzoeksrapporten met de nieuwste inzichten, die de Japanse walvisvaart heeft opgeleverd?

Tom

Bericht door Tom » 06 feb 2010, 18:02

Robin schreef:En als klap op de vuurpijl! Sorry voor OFFTOPIC, een gouwe ouwe:

:lol: :lol: :lol: :lol:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 07 feb 2010, 11:15

KW schreef:Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.

Vorige week nog een portie walvis gegeten, ontzettend lekker, je weet niet wat je mist. Hoop niet dat mijn Japanse leverancier nou zonder komt te zitten.

Tom

Bericht door Tom » 07 feb 2010, 12:28

Martijn Koevoets schreef:
KW schreef:Waarom? Jammer dat die Japanners koste wat kost tegen internationale verdragen in toch doorgaan met hun illegale praktijken. Jammer dat die harpoenboten niet naar de bodem verdwijnen.

Vorige week nog een portie walvis gegeten, ontzettend lekker, je weet niet wat je mist. Hoop niet dat mijn Japanse leverancier nou zonder komt te zitten.
Was zeker nog teveel ook zodat je moest laten staan? :shithappens:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 07 feb 2010, 12:34

Robin schreef:En als klap op de vuurpijl! Sorry voor OFFTOPIC, een gouwe ouwe:

:clap: :roflol:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 07 feb 2010, 13:46

Los van het feit of ik het ik het eens ben met die geitewollensokkenschepen.....Die jappaners lachen ons gewoon uit natuurlijk...Research op de schepen etc. en waarom doen wij als land EU etc er niets aan? ....maar goed er zijn zoveel landen die maar gewoon hun ding doen terwijl er afspraken zijn gemaakt....

allen

Bericht door allen » 07 feb 2010, 13:49

KW schreef:

Dom gelul in de ruimte. Sinds wanneer ben je een boef als je op walvissen jaagt? Tevens wel leuk dat alle aandacht naar Japan gaat, terwijl er meer landen aan mee doen. Noorwegen of Ijsland om maar een voorbeeldje dichterbij huis te noemen. Leuk verder dat die Sea Shepherd steeds in het nieuws komt omdat hun schepen geramd zouden worden. Oh oh oh, wat erg toch. Afzinken die handel. Martijn heeft honger!

Die gasten moeten geen fregat kopen, maar een normale baan gaan zoeken. Stelletje zeehippies. :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 feb 2010, 14:06

:mrgreen:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 07 feb 2010, 16:42

tijd voor een "War on Ecoterror"... pff, wat denken ze wel niet, Al-Qaeda van de zeeën...

allen

Bericht door allen » 07 feb 2010, 16:45

Die zie ik persoonlijk weer niet als yuppie.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 07 feb 2010, 16:54

allen schreef:
KW schreef:

Dom gelul in de ruimte. Sinds wanneer ben je een boef als je op walvissen jaagt? Tevens wel leuk dat alle aandacht naar Japan gaat, terwijl er meer landen aan mee doen. Noorwegen of Ijsland om maar een voorbeeldje dichterbij huis te noemen. Leuk verder dat die Sea Shepherd steeds in het nieuws komt omdat hun schepen geramd zouden worden. Oh oh oh, wat erg toch. Afzinken die handel. Martijn heeft honger!

Die gasten moeten geen fregat kopen, maar een normale baan gaan zoeken. Stelletje zeehippies. :bag:
Trouwens, ik vind die beesten sowieso veels te groot..............
Ze zwemmen altijd in de weg en stinken vreselijk naar vis..........dus ik zeg afknallen die handel :thumbup:

Grtz,Hanz06 :wink:

allen

Bericht door allen » 07 feb 2010, 17:39

En waarom denk je dat die naar vis stinkt? :angel:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 feb 2010, 17:57

ik snap sowieso niet waarom zo'n beest in de zee zwemt, tis toch een Wal-vis :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 07 feb 2010, 18:33

GTRene schreef:ik snap sowieso niet waarom zo'n beest in de zee zwemt, tis toch een Wal-vis :mrgreen:
Omdat hij zijn wegenbelsting niet zou kunnen betalen............ :nerd:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 feb 2010, 18:42

:lol: deze had het niet betaald en werd weg gesleept Afbeelding

dat bleek toch best omslachtig... :hmmm:

bleek ze ook nog een Pot te zijn :mrgreen:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 12 feb 2010, 13:25

Activisten van de organisatie Sea Shepherd hebben in de wateren bij Antarctica een Japanse walvisvaarder met zuur beschoten. Drie bemanningsleden liepen daarbij verwondingen op aan het gezicht en de ogen. Dat heeft het Japanse ministerie van visserij vandaag gezegd.

De activisten zeiden dat zij boterzuur of butaanzuur op het schip hadden geworpen, een stof die ontstaat in stinkende ranzige boter. Sea Shepherd hanteert dat middel vaker om onrust te zaaien op walvisvaarders en daarmee de walvisvangst te ontwrichten.

De gewonden vielen bij confrontaties gisteren tussen twee boten van Sea Shepherd en vier walvisvaarders.

Plaats reactie