Verder veel

Sound van dat ding is ook geniaal!romo schreef:Saab Viggen..........................
Is dat wat?..........................nou, ik dacht het wel................
14G trok dat ding.......................geniaal.............................
Ik weet natuurlijk wel iets, van verhalen en internet, maar niet veel van de details uit eigen ervaring. Dat is nog het nuanceverschil dat je misteKasteel schreef: Eerst zeg je dat je er niks van weet, en later beweer je dat ze de beste zijn qua performance/onderstel/comfort; zodadelijk zeker weer zeuren dat je commentaar krijgt op je beter-weten-van-iets-waar-je-niks-van-weet.
Enige punt wat je aanhaalt wat een beetje hout snijdt (voor het eerst overigens) is het verhaal van of de koper het wat interesseert; denk dat merendeel van de Saab-mensen de df-performance niet ls hoogste criterium hebben. Howel ze ongetwijfel op iedere verjaardag zullen vertellen hoe snaarstrak de auto rijdt.
In die 10 jaar bij dat bedrijf, best geregeld, 9-3, 9-5, 2.0t en 2.3t, automaat, handbak, sedan, station, vanalles, bijna allemaal Vector-uitvoeringen. Als het geen Saab van de baas zelf was dan wel een leenauto van de garage (nauwelijks vanwege problemen, meer vanwege regulier onderhoud) of de Saab van z'n vrouw. In ieder geval vele duizenden km's, zoniet enkele 10'duizenden. En van die keren vaak ook langere afstanden, geregeld Duitsland, enkele keren Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk ook nog een keer. De enige reden dat ik dan mee was was om te chaufferenSnipe schreef:Hoe vaak heb je eigenlijk in een Saab gereden?KW schreef:Of het echt zo erg is wat je zegt kan ik geen inschatting van maken, maar er vanuitgaand dat het klopt, is er alleen nog de vraag of degene die die Viggen wil hebben dit heel erg vindt...
Ik weet wel dat de meeste Saab-modellen qua comford en performance een subliem onderstel en wegligging hebben. Weinig merken die ze dat nadoen. Saab is een psychologisch ondergewaardeerde auto, omdat er voornamelijk oudere mensen in rijden.
Maar net waar je mee vergelijkt, en maar net wat je voorkeuren zijnJurriuit schreef:Die man rijdt een vectra en een trans-am, snap dat hij een saab strak vindt sturen dan....![]()
Verder veel![]()
![]()
Dan hebben we Jolanda nog....Snipe schreef:Hmmmmm. Dan zal het wel aan je referentiekader liggen. Patricia Paay zou best een lekker wijf zijn als Doutzen niet bestond.
Ja, dat geldt voor andere auto's inderdaad niet.KW schreef:Ik denk dat je voor zo'n Viggen een liefhebber moet hebben die de waarde van de auto weet in te zien.
Snipe schreef:Ja, dat geldt voor andere auto's inderdaad niet.KW schreef:Ik denk dat je voor zo'n Viggen een liefhebber moet hebben die de waarde van de auto weet in te zien.
Ik zie het al. Jij bent geen Saabrijder.M@rcel schreef:Kom op Snipe, we praten hier wel over een Viggen, niet één of andere shoarmajanker uit Bavaria. 8)Snipe schreef:Ja, dat geldt voor andere auto's inderdaad niet.KW schreef:Ik denk dat je voor zo'n Viggen een liefhebber moet hebben die de waarde van de auto weet in te zien.
Zag trouwens dat deze Viggen wel voorzien is van autogordels, is denk ik een optie van Saab?
*proest*Snipe schreef: Ik zie het al. Jij bent geen Saabrijder.
Saabrijders spreken niet over autogordels, ze hebben het over riemen. Voorts heet je koelkast voortaan een ijskast en haal je bij de bakker geen gebak maar taartjes.
Ja, er moet nog wel wat gebeuren voor jij je in een Saab kunt vertonen. En dan heb ik het nog niet eens gehád over die ordinaire voorliefde voor auto's met spoilers: * trekt vies gezicht * hothatches.
Zo, geen vriendelijke opmerking. Maar de waarheid is nu eenmaal hard...Shakes schreef:
Weer een winnaar
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Bokkepoot, Darudevampire, krentenbol, Martijn_bmw en 3 gasten