MdV even voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
GTRene

Re: MdV even voorstellen

Bericht door GTRene » 06 feb 2010, 11:44

Hoi Martijn, welkom "Z3 broeder" mooie Z3 :clap: ja die deurgrepen zou ik in de kleur doen (dingen zijn niet duur)

mooie auto en ook met het Z3 virus besmet zie ik wel met een Z3 3.0 coupe en een S50 Z3 M coupe en nu een Z3 2.8, geweldig, jij snapt het... :angel:

zelf heb ik dat virus ook, na meer dan 100 auto's te hebben gehad is de Z3 M coupe nog steeds de beste allrounder voor mij, ik kijk nog elke keer om als ik hem bv even parkeer in de parkeergarage als ik boodschappen doe, denk dan wow mooie looks...dan kom ik later terug met de boodschappen en denk ik yes, helemaal met de Hartge in die ondergrondse parkeergarage als je hem start. :mrgreen:

mijn Z3 virus tot nu toe begon met een dkr groene Z3 M roadster, daarna een zwarte S50 Z3 M coupe, daarna(met wat anders tussendoor) nog een zwarte S50 Z3 M coupe, daarna(met wat anders tussendoor) de phoenix gele S54 Z3 M coupe en nu nog steeds de Hartge Z3 (M) coupe 5.0...goed verziekt hier.

Zoals je al zegt voor dat geld van een Z3 coupe koop je weinig anders bijzonders met die looks...

Wat beter zou kunnen is de achteras ophanging, en dan speciaal de diff ophanging die ze aan slechts 1 punt ophangen en dan nog scheef ook, dus alleen links, dat snap ik nog steeds niet waarom.
Je hebt wel al aftermarket spul om dat te verbeteren, maar daar komt ook laswerk bij aan te pas, maar toch dat had BMW anders moeten/kunnen doen.

mdv

Bericht door mdv » 06 feb 2010, 13:30

Jules schreef:Erg gaaf zo'n Z3 coupé :love:
Vind alleen persoonlijk de velgen iets té en de deurgrepen (weet niet of dat origineel is?) niet zo mooi staan maar verder top :mrgreen:
tja de deurgrepen... ik weet het. :?

Ze zijn origineel BMW, niet van die cheap-ass plakstripjes maar hele units. Ik had het plan om de QP te ontchromen, met een black chrome M3 of styling 32 velgenset, de originele zwarte deurgrepen terug er op, zwarte achterklep greep er op en (volledig) zwarte nieren. Black stealth :twisted: .

Of alles blijft er op zitten, of alles wordt ontchroomd. Maar eerlijkgezegd ben ik inmiddels gewend :oops: aan de grepen.. :hmmm: nog maar eens even goed over nadenken :hmmm: thoughts?
Laatst gewijzigd door mdv op 02 apr 2010, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

MarcH
Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3

Bericht door MarcH » 06 feb 2010, 13:35

Als het mijn auto was zou ik alleen de deurgrepen en misschien ook de greep op de achterklep doen. De rest is mi prima.

Marc

Fabian

Bericht door Fabian » 06 feb 2010, 13:48

Ik vind het niet storend.

Zeker de greep achterop staat goed met deze kleur, een zwarte valt echt volledig weg. Het is een mooi contrast en zeker niet TE. Op mijn zilvergrijze QP zou een chromegreep achterop juist erg storend zijn, daar ben ik juist blij met zwart plastic.

De nieren chroom laten!!!! Die steken nu juist perfect af, hoort bij de look van de auto. Zwarte nieren wordt echt niet mooier bij deze kleur.

De deurgrepen, sja, daar moet je van houden. Maar storend vind ik ze ook niet. Wellicht spuiten in de kleur van de auto? Ook weer, bij deze kleur zou dat erg mooi staan denk ik!

Jules
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Bericht door Jules » 06 feb 2010, 14:34

mdv schreef:
Jules schreef:Erg gaaf zo'n Z3 coupé :love:
Vind alleen persoonlijk de velgen iets té en de deurgrepen (weet niet of dat origineel is?) niet zo mooi staan maar verder top :mrgreen:
tja de deurgrepen... ik weet het. :?

Ze zijn origineel BMW, niet van die cheap-ass plakstripjes maar hele units. Ik had het plan om de QP te ontchromen, met een black chrome M3 of styling 32 velgenset, de originele zwarte deurgrepen terug er op, zwarte achterklep greep er op en (volledig) zwarte nieren. Black stealth :twisted: .

Of alles blijft er op zitten, of alles wordt ontchroomd. Maar eerlijkgezegd ben ik inmiddels gewend :oops: aan de grepen.. :hmmm: nog maar eens even goed over nadenken :hmmm: thoughts?
Klinkt goed 8)

HuubZ3QPe

Bericht door HuubZ3QPe » 06 feb 2010, 14:37

He die Martijn 8) bekende QPe.

mdv

Bericht door mdv » 16 mar 2010, 21:31

soms zijn de simpelste dingen, simpelweg beeldschoon :love:

Afbeelding

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 16 mar 2010, 21:46

Welkom Martijn

mdv

Bericht door mdv » 02 apr 2010, 14:36

klaar voor de zomer :banaan:

(en mn motorkap zit inmiddels ook weer dicht) :shakeit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 02 apr 2010, 15:44

Schitterende auto! :thumbup:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 02 apr 2010, 16:15

Het is dat we een kleine hebben, anders zou een Z3 Coupé zoals jij hem hebt echt een hele grote kans maken.

////Maikel

Bericht door ////Maikel » 02 apr 2010, 16:24

Des te groter de reden een ////M5 te rijden... ruim, veilig en snel 8)

Plaats reactie