mooie auto en ook met het Z3 virus besmet zie ik wel met een Z3 3.0 coupe en een S50 Z3 M coupe en nu een Z3 2.8, geweldig, jij snapt het...

zelf heb ik dat virus ook, na meer dan 100 auto's te hebben gehad is de Z3 M coupe nog steeds de beste allrounder voor mij, ik kijk nog elke keer om als ik hem bv even parkeer in de parkeergarage als ik boodschappen doe, denk dan wow mooie looks...dan kom ik later terug met de boodschappen en denk ik yes, helemaal met de Hartge in die ondergrondse parkeergarage als je hem start.

mijn Z3 virus tot nu toe begon met een dkr groene Z3 M roadster, daarna een zwarte S50 Z3 M coupe, daarna(met wat anders tussendoor) nog een zwarte S50 Z3 M coupe, daarna(met wat anders tussendoor) de phoenix gele S54 Z3 M coupe en nu nog steeds de Hartge Z3 (M) coupe 5.0...goed verziekt hier.
Zoals je al zegt voor dat geld van een Z3 coupe koop je weinig anders bijzonders met die looks...
Wat beter zou kunnen is de achteras ophanging, en dan speciaal de diff ophanging die ze aan slechts 1 punt ophangen en dan nog scheef ook, dus alleen links, dat snap ik nog steeds niet waarom.
Je hebt wel al aftermarket spul om dat te verbeteren, maar daar komt ook laswerk bij aan te pas, maar toch dat had BMW anders moeten/kunnen doen.