scary...
de grote graaiers (die niet dachten aan anderen en die wat het van zichzelf "weten") hebben hier een groot deel aan, geen gebouw kon te hoog geen bonus te hoog geen bedrijf te groot...meer meer meer...
terwijl zeg de gewone arbeider die aan de voet van de piramide staat zeg 2.000,- verdient en sommige anderen 2.000.000,- wat dan weer betekent dat die laatste 100 x zoveel krijgt in dit voorbeeld dus die persoon krijgt wat anders onder 100 personen verdeeld kon worden...hoe meer van dat soort personen hoe moeilijker het voor de voet van de piramide wordt om de top te voeden...en dan wordt ondertussen alles ook nog duurder waardoor de voet bijna niet meer de zichzelf verrijkte top kan voeden...
als je een miljoen broden of auto's verkoopt of iemand koopt je bedrijf of wat ook dan heb je dat verdient en iemand koopt je spul, maar handel in aandelen is per minuut soms en of gelden uit de algemene pot nemen als bepaalde bank/verzekeringmensen, en niemand heeft het gedaan, veel belangenverstrengelingen en ze weten vaak wat van elkaar dus vertellen weinig...
nahja om het precies uit te leggen wat ik bedoel is moeilijk

anyway je ziet het ook al jaren gebeuren ik vroeg me vroeger al af hoe zoiets kon...en waar dat geld vandaan kwam.