tis toch wat anders geworden dan euh jeweetwel...

suc6! Glenn
Hhahahhahahhahaha....oh is het geen grap?Stijn L schreef:Prius is een lelijke hype auto, die technisch in feite nog de verwachte besparing niet geeft
(mede door de mogelijk hogere onderhoudskosten dan een doorsnee kleine wagen)
Ik zou 100% voor de dacia gaan. Technisch gezien zeker niets mis mee. Ok misschien nogal
oude (maar wel bewezen) techniek. En zeker niet duur. Voor de driving fun heb je toch je subaru.
Alleen maar voordelen en je maakt ook je vrienden nog eens blij, what do you want moreMichel P schreef:Als je die Logan morgen voor 8250 scoort, lach je je lul uit de broek, eerste jaar afschijving, en misschien wel 2 jaar heb je dan al kado!!
En de buiten keuken van Gerrit kan erinGoed voor de 24h op de ring.
Michel
Echt Niels, dat is zo'n kolder.Niels schreef:Hoeveel kilometer is woon-werk Ruud?
Een Prius 2005-> heb ik overwogen voor "de vrouw". Prima totaal pakket (voor haar), lage running costs maar stevige aanschaf. De reden waarom ik het niet heb gedaan zijn de accu's. Op het Prius forum (aangemeld als Niels M3 :twisted: )kwam ik een aantal tegen van de eerste serie (zo'n 8 jaar oud) waarvan de accu's vervangen moesten worden a3500,-. Mij te onzeker allemaal en straks over een jaar of 3 kun je die 10 -12K aanschaf van zo'n ding helemaal afschrijven omdat je dan met een 8 jaar oude auto zit waar je 3500,- in moet stoppen. Daar zit ik niet echt op te wachten.
We hebben een KGerrit Vrugteveen schreef:Hé VRIEND, wordt in ieder geval niet zo behelpen als met die wegwerp BBQ, kunnen nu de hele camping voorzien van saté a 5 euries per portie, hebben we de kosten voor het weekend er ook weer uit
hahaha, de eerste Dacia GTi (Gordijnen, Trekhaak, imperial)Ruud Hulsegge schreef:Ik zat eraan te denken om gordijntjes in de Dacia te hangen
Chuck schreef:Hey Ruud kan mijn wokinstallatie er ook nog bij als Gerrit het goed vind
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil, Mathieue30, ron36 en 2 gasten