Grappig filmpje.........

Heeft ie niet.EJGT3CS schreef:Dat een Z06 zoveel moeite heeft om een Cayman bij de houden..
Eric H schreef:idd, mag het ook een Cayman zijn.....![]()
Al vraag ik me af of de Vette er ook voorbij was gekomen als de Porsche geen inschattingsfoutje had gemaakt...
Verschil tussen de Porsche en De Vette is in ieder geval zeer klein....
Zoals die gasten ook tussen het overige verkeer laveren zeg
Welke 911?Joost Hermens schreef:zo die peert er vandoor alsof de 911 op 4 cilinders loopt
Freddy Mercury schreef:deze is ook gaaf
porscherijder wordt nerveus van een clio
http://www.youtube.com/watch?v=IK3wZf9I ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik die zandbak zie lijkt dat gefilmd te zijn op dezelfde dag als ons "Beetlechase" filmpje...Downforce Hans schreef:leuk filmpje Steven.....
@ Steve wat ging er volgens jou mis met die gele porsche, had hij daar niet moeten remmen of iets anders wat hij verkeerd deed?
Ik heb 15 ronden ervaring op de ring dus weet ook helemaal niet wat de omstandigheden op dat ount zijn lat staan hoe het daar heet........
Ok.steve smith schreef:Als ik die zandbak zie lijkt dat gefilmd te zijn op dezelfde dag als ons "Beetlechase" filmpje...Downforce Hans schreef:leuk filmpje Steven.....
@ Steve wat ging er volgens jou mis met die gele porsche, had hij daar niet moeten remmen of iets anders wat hij verkeerd deed?
Ik heb 15 ronden ervaring op de ring dus weet ook helemaal niet wat de omstandigheden op dat ount zijn lat staan hoe het daar heet........
Het heet daar Schwedenkreuz (SX) en je hebt 2 opties: remmen voor de bult of plank houden tot over de bult. Wat het tricky maakt is dat de baan precies op de kam een paar graden naar rechts maakt, dus dat je eigenlijk een fractie schuin op die kam af moet komen, zodat je daarna ”recht" langs de streep kunt remmen zonder een stuurcorrectie te maken.
Kan met die afstand niet helemaal zien wat er gebeurt maar ik vermoed dat meneer met veel tempo en gas-los over de kam gekomen is, en dat werkt misschien in een fwd 156 maar niet in een GT3
Voor jou hebben we:steve smith schreef:Moet wel zeggen dat als G "laat staan" met de CSL dat zoiets er best scary uitziet als je na de jump op de vangrail staat te kijken.....
JP schreef:Haal wel eens van die blikjes met SK-snoepjes bij de pomp...
Lekker fruitig en het helpt je goed door de bocht..... 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten