Dit zal de eerste test worden met het extra vermogen en alle aanpassingen. Ik heb er nu al zin in

Thnx voor het compliment. In deze Golf zat inderdaad geen 300pk (helaas) maar 230pk en 470nm..Stéphane schreef:ROFL @ die dragrace. Bizar hoe dat ding trekt, echt ongekend![]()
Als je met die Ibiza net zo netjes rijdt als met je Golf geef ik de concurrentie het te doen. Ik was vorig jaar danig onder de indruk van jouw tijden. Maar nu ik ook lees dat je met 300pk en 400-450 (?) Nm koppel rijdt snap ik er in ieder geval iets meer van. Jij had 2:06 op Toyo's volgens mij en ik had iets van 2:08 met mijn Elise?
Succes dit jaar ook weer! Ik hoop er ook weer bij te zijn dit jaar. Net mijn motor weer in orde gelukkig
Is het een spruitstuk van Albert Bijlsma ???Turbo johan schreef:Ik heb er ook al zin in!
Word vast erg gezellig met DF een dagje zandvoort.
Wel beetje lief zijn voor de verse lak hé Tinus..![]()
Een foto van het eigenbouw spruitstuk.
Ik zal binnenkort nog wel even wat foto's van de motorische dingen.
-Johan
Da's ook flauw. Nou ja, het zal wel. Even overleggen met mijn vader, die was namens een nieuw bedrijf van hem - http://www.maxers.com/" onclick="window.open(this.href);return false; - van plan stickers er op te plakken.Bert ///M3 schreef:Op de site van time attack staat een nieuwe regel over stickers. Iets in de trend van je mag alleen reclame voor commerciele bedrijven maken als ze ook geld in time attack steken, bijvoorbeeld een pitbox arrangement etc
In jouw klasse, koningin van het achterveld:Freddy Mercury schreef:welke klasse ga je rijden met time attack?
Gebruikers op dit forum: beske, Eric Z, Thomas H, TurboClouseau en 11 gasten