Schrijf je gelijk in voor 2 april op Clastres

Zal even vragen morgen. Denk dat Allen gelijk heeft. Inschrijving moet ik ook nog even voor kijken. Hangt nog van wat andere dingen af die k zelf niet helemaal kan beínvloeden.Maik schreef:Goed nieuws Stéphane! Mag je er straks gelijk volle polle mee of moeten er nog nieuwe delen inlopen?
Schrijf je gelijk in voor 2 april op ClastresHans ook trouwens!
Dat is mooi om te horen. Ben benieuwd.Joost schreef:Ik was vandaag even bij Beek voor de E30 en heb de Elise zien staan.
Volgens Klaas is hij weer als nieuw.
Dat zal ik morgen nog wel even op de foto zetten voor het archiefJoost schreef:De Lotus van Hans stond er inderdaad nogal 'naakt' bij, zonder body.
Wat gaat er mee gebeuren?
Dank je!Joost schreef:Succes morgen.
Joost schreef:Zet dan gelijk even de witte E30 op de foto die ernaast staat, voor het archief!
Die ga ik dus zo goed als zeker bestellen. Ik neem dan alleen wel deze erbij en niet die opengewerkte achterkant, want dat vind ik niet mooi. Dit is hetzelfde als wat er origineel op zit:Weight is around 12kg lighter than some traditional sports exhaust systems and around 16kgs lighter than the standard system. The noise level is appx 93db on a standard vehicle with a Catalyst bypass and induction kit fitted. Sound levels may differ with alternative exhaust/engine configurations.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], GRzep, Majestic-12 [Bot] en 7 gasten