En laat ik nou in de meeste foto's de saturation van blauw wat naar beneden geschroeft te hebben
Mark.
I see....markk schreef: En laat ik nou in de meeste foto's de saturation van blauw wat naar beneden geschroeft te hebben
:shakeit:Jurjen schreef:
Vette plaat.
Mag ik als noob vragen wat voor verschil dit maakt?Luuk schreef:Ja ik had 'm zelf, van ietsje meer afstand genomen en dan meer gezoomd. Enfin.
oja das waar, gefixed:allen schreef:Had wel wat leukers van jou verwacht nu Bas... Is nogsteeds diezelfde lelijke BMW op de foto.![]()
Uhm, nou dat is misschien iets persoonlijks.. maar op de foto van Markk is het geheel een beetje bol nu (Vleugje groothoek + van dichtbij genomen). Als je 'm van bijvoorbeeld 8 meter neemt, en dan wat meer inzoomt, lijkt de auto meer rechthoekig ipv 'bol'.Mack schreef:Mag ik als noob vragen wat voor verschil dit maakt?Luuk schreef:Ja ik had 'm zelf, van ietsje meer afstand genomen en dan meer gezoomd. Enfin.
Gewoon minder vertekening dus.Luuk schreef:Uhm, nou dat is misschien iets persoonlijks.. maar op de foto van Markk is het geheel een beetje bol nu (Vleugje groothoek + van dichtbij genomen). Als je 'm van bijvoorbeeld 8 meter neemt, en dan wat meer inzoomt, lijkt de auto meer rechthoekig ipv 'bol'.Mack schreef:Mag ik als noob vragen wat voor verschil dit maakt?Luuk schreef:Ja ik had 'm zelf, van ietsje meer afstand genomen en dan meer gezoomd. Enfin.
Beetje vaag uitgelegd, maargoed.
Linc (Bas) schreef:oja das waar, gefixed:allen schreef:Had wel wat leukers van jou verwacht nu Bas... Is nogsteeds diezelfde lelijke BMW op de foto.![]()
maar of ik hier nu veel blijer mee ben
Exactly!Erik Stoffelsen schreef:Dan was't wel een mooie merc geweest!
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], Berry1000RR, beske, BMWDennis, EvdP, Kadett, MarcF, Mark, matthyssie, StefanW en 6 gasten