Ik weet niet hoe het kwam. Ik reed daar in zijn 4 ergens tussen de 180 en 200 in. Opeens begon ik te glijden met de voorkant, achterkant lag het niet aan want er spinde niks door of zo. Het is of aquaplaning geweest wat ik wel raar zou vinden, reed zo'n 4 meter van de linkerkant af om plassen te vermijden, of er heeft al wat gelegen, of stuurstang voor afgebroken. Die was wel stuk na afloop maar je kan natuurlijk nooit meer zeggen of dat voor of na was. Verder zat er zat profiel op de banden dus dat was ook het probleem niet. Vind ik op zich ook niet zo belangrijk op dit moment ben al blij dat ik er zelf nog zo uit kon stappen.
Anyhow ik probeerde nog terug te sturen naar links met gas los maar het mocht niet baten, heb 2 keer de rechter vangrail geraakt en zo'n 100 meter verderop heb ik tegen de rechter vanrail tot stilstand gekomen. Enorme ravage, voorkant en achterkant in elkaar, onderdelen lagen over de hele baan heen, baan onder de olie, minstens 12 vangraildelen aan gort enz.
Mijn knie is beurs van een klap tegen de kooidelen, die waren wel van schuim voorzien maar dat komt toch nog steeds erg hard aan. Beetje stijve schouders van de gordels maar verder is alles wel ok.
Ik ga van de week kijken wat er nog van de auto over is, carter van het blok is niet geraakt of zo, zijn een paar steunen afgebroken maar even kijken wat ik daar nog mee kan, nat als de onderstel delen enz. Voorlopig maar even niet rijden, maar van het voorjaar zal er wel een andere auto komen
Wijze les geleerd, ik ga sowieso niet meer rijden zonder rolkooi en 6 punts gordels, had dit mij in de E36 M3 gebeurd dan had ik nu in het ziekenhuis gelegen of erger gok ik. Beetje jammer dat het ook een dure les is maar daar kom ik wel overheen. Rekening van CPZ volgt nog....