[img:640:480]http://articles.motortoday.com/testdriv ... t-side.jpg[/img]
Rijdt er hier iemand...
- wimprezawrx
Rijdt er hier iemand...
Met een goud gele BMW M3...(E46?)
zag je op zandvoort met flinke schade, alles oke??
Laatst gewijzigd door wimprezawrx op 16 dec 2006, 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
- wimprezawrx
- wimprezawrx
-
leonard
- Bert ///M3
Ik weet niet hoe het kwam. Ik reed daar in zijn 4 ergens tussen de 180 en 200 in. Opeens begon ik te glijden met de voorkant, achterkant lag het niet aan want er spinde niks door of zo. Het is of aquaplaning geweest wat ik wel raar zou vinden, reed zo'n 4 meter van de linkerkant af om plassen te vermijden, of er heeft al wat gelegen, of stuurstang voor afgebroken. Die was wel stuk na afloop maar je kan natuurlijk nooit meer zeggen of dat voor of na was. Verder zat er zat profiel op de banden dus dat was ook het probleem niet. Vind ik op zich ook niet zo belangrijk op dit moment ben al blij dat ik er zelf nog zo uit kon stappen.
Anyhow ik probeerde nog terug te sturen naar links met gas los maar het mocht niet baten, heb 2 keer de rechter vangrail geraakt en zo'n 100 meter verderop heb ik tegen de rechter vanrail tot stilstand gekomen. Enorme ravage, voorkant en achterkant in elkaar, onderdelen lagen over de hele baan heen, baan onder de olie, minstens 12 vangraildelen aan gort enz.
Mijn knie is beurs van een klap tegen de kooidelen, die waren wel van schuim voorzien maar dat komt toch nog steeds erg hard aan. Beetje stijve schouders van de gordels maar verder is alles wel ok.
Ik ga van de week kijken wat er nog van de auto over is, carter van het blok is niet geraakt of zo, zijn een paar steunen afgebroken maar even kijken wat ik daar nog mee kan, nat als de onderstel delen enz. Voorlopig maar even niet rijden, maar van het voorjaar zal er wel een andere auto komen
Wijze les geleerd, ik ga sowieso niet meer rijden zonder rolkooi en 6 punts gordels, had dit mij in de E36 M3 gebeurd dan had ik nu in het ziekenhuis gelegen of erger gok ik. Beetje jammer dat het ook een dure les is maar daar kom ik wel overheen. Rekening van CPZ volgt nog....
Anyhow ik probeerde nog terug te sturen naar links met gas los maar het mocht niet baten, heb 2 keer de rechter vangrail geraakt en zo'n 100 meter verderop heb ik tegen de rechter vanrail tot stilstand gekomen. Enorme ravage, voorkant en achterkant in elkaar, onderdelen lagen over de hele baan heen, baan onder de olie, minstens 12 vangraildelen aan gort enz.
Mijn knie is beurs van een klap tegen de kooidelen, die waren wel van schuim voorzien maar dat komt toch nog steeds erg hard aan. Beetje stijve schouders van de gordels maar verder is alles wel ok.
Ik ga van de week kijken wat er nog van de auto over is, carter van het blok is niet geraakt of zo, zijn een paar steunen afgebroken maar even kijken wat ik daar nog mee kan, nat als de onderstel delen enz. Voorlopig maar even niet rijden, maar van het voorjaar zal er wel een andere auto komen
Wijze les geleerd, ik ga sowieso niet meer rijden zonder rolkooi en 6 punts gordels, had dit mij in de E36 M3 gebeurd dan had ik nu in het ziekenhuis gelegen of erger gok ik. Beetje jammer dat het ook een dure les is maar daar kom ik wel overheen. Rekening van CPZ volgt nog....
- gerard lubbe
- wimprezawrx
Ik ben blij dat jezelf niets hebt, was de eerste achter op jou... zag een ravage over het wegdek....ongelovelijk....
Ik vind dit niet erg geloofwaardig alleen...
Het was spek glad op "bos uit" en ik kwam al driftend het rechte stuk op..
(rijdt met AWD)
Top vandaag is (bij mij) niet hoger geweest als 163km,
meer zat er vandaag niet in...
Bert ///M3 schreef: Reed tussen de 180 en 200 in.
(rijdt met AWD)
- Peter Tunissen
- Bert ///M3
Ik reed al een tijdje in 4. 3 ging bij mij tot 170. Ik ging ook niet direct bij Bos uit, het was na start fisnish waar het gebeurde.wimprezawrx schreef:Ik ben blij dat jezelf niets hebt, was de eerste achter op jou... zag een ravage over het wegdek....ongelovelijk....![]()
Bert ///M3 schreef: Reed tussen de 180 en 200 in.Ik vind dit niet erg geloofwaardig alleen...
(rijdt met AWD)
Ja nu valt het nog wel mee, morgen zal wel een stuk erger zijn....Tom Haex schreef:Is klote voor je Bert, pas wel op met je nek. Daar ga je nog even spierpijn aan voelen ben ik bang.
Die M3 trouwens waar het in de eerste post over gaat reed op kale banden, en had zijn traction control uitgeschakeld staan. Had het er nog even over met 1 van de baanmarshalls toen ze mijn auto aan het wegslepen waren.
- Maik
Lees het nu pas, dat sucks behoorlijk Bert! Morgen zal je je inderdaad als een oud wijf voelen, maar gelukkig lijkt er niets ernstigs aan de hand.
Bizar zeg, op het rechte stuk zo van de baan raken. Zal wel aquaplaning zijn geweest, 180kmu is toch wel hard voor een band met flink wat water. Regende het op dat moment?
Sterkte man!
- Bert ///M3