Horloge / Horloges topic
- Martin van der Zwaard
Re: Horloge / Horloges topic
wil wel ruilen hoor 

- frankv
ik heb er net ook eentje gekocht, onzin eigenlijk aangezien iedereen denkt dat je met een Relox
loopt terwijl je een echte one and only Invicta om je pols hebt hangen, maar what de hell, het is bijna goedkoper dan ergens naar toe te rijden om te bekijken of een echte submariner je staat...
en het is ook nog eens een 4-liner!
de reacties op ibood zijn trouwens lachen, wat een nono's allemaal zeg, of er licht op zit, of er certificaten bijzitten (hallo, ding is 69 euro, wat maakt het uit), of hij achter gaat lopen als je hem 2 dagen niet om hebt...

en het is ook nog eens een 4-liner!
de reacties op ibood zijn trouwens lachen, wat een nono's allemaal zeg, of er licht op zit, of er certificaten bijzitten (hallo, ding is 69 euro, wat maakt het uit), of hij achter gaat lopen als je hem 2 dagen niet om hebt...
- RVV
69 euro is in ieder geval geen geld !
- Gerwin Ring
Zag mijn eerste (echte) klok (heb hem nog steeds hoor) voorbijkomen dus ik meld mij ook even in dit topic. Ik heb hem ook in staal/witte dial. Toen ik hem voor het eerst zag stond ik als aan de grond genageld en wist: die wil ik ooit eens hebben. Was bij Steiner in Maastricht...5 jaar later er 1 gekocht...dale vito schreef:
speciaal voor jou Robin.. geen Doppel maar een Rattrapante
En dit is mijn laatste IWC aankoop:
die zag ik voor het eerst irl tijdens een bezoekje aan de fabriek in 2008, nog een tijdje getwijfeld aan geelgoud/witte dial, maar werd toch wel een heel grote opzichtige klomp goud aan de pols...
sinds ik 'm heb bijna niet meer afgedaan..
leuk dit topic, ik hou het in de gaten (en zal die eerdere 80 pagina's eens doorspitten...)
- RVV
Mooi ding alleen loopt ie een paar jaar achter

- Gerwin Ring
haha was inderdaad een plaatje wat ik even snel van 't net had geplukt
ben niet zo'n macro/cameraheld...
overigens: hij moet nog een keer een dagje terug naar de importeur ...al vanaf afleveren staat de dag van de week 1 dag te vroeg....
gelukkig blijft ie daarna tot 2499 goed lopen incl. schrikkeljaren enzo
ben niet zo'n macro/cameraheld...
overigens: hij moet nog een keer een dagje terug naar de importeur ...al vanaf afleveren staat de dag van de week 1 dag te vroeg....
gelukkig blijft ie daarna tot 2499 goed lopen incl. schrikkeljaren enzo
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Prachtig die IWC, die had ik ook om de pols.......................en ik had hem bijna gekocht, maar bij nader inzien, hoe mooi ook, vind ik hem een beetje te druk, te veel wijzers, te veel cijfers......................maar het blijft een plaatje..................anyway, toen ben ik maar voor de iets eenvoudiger variant gegaan............... 

- dale vito
WOW!!!!! Te gek.. WG, super zeg.. geniet er maar vanGerwin Ring schreef:Zag mijn eerste (echte) klok (heb hem nog steeds hoor) voorbijkomen dus ik meld mij ook even in dit topic. Ik heb hem ook in staal/witte dial. Toen ik hem voor het eerst zag stond ik als aan de grond genageld en wist: die wil ik ooit eens hebben. Was bij Steiner in Maastricht...5 jaar later er 1 gekocht...dale vito schreef:
speciaal voor jou Robin.. geen Doppel maar een Rattrapante
En dit is mijn laatste IWC aankoop:
die zag ik voor het eerst irl tijdens een bezoekje aan de fabriek in 2008, nog een tijdje getwijfeld aan geelgoud/witte dial, maar werd toch wel een heel grote opzichtige klomp goud aan de pols...
sinds ik 'm heb bijna niet meer afgedaan..
leuk dit topic, ik hou het in de gaten (en zal die eerdere 80 pagina's eens doorspitten...)

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Gerwin, 'n topper! ook mooi die maanstand, beter dan bij deze vind ik, die maanstand weerhoudt me:
http://www.wwwatches.nl/index.php?optio ... &Itemid=11" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wwwatches.nl/index.php?optio ... &Itemid=11" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
Wat vinden jullie eigenlijk van Momo Design klokken??? Persoonlijk vindt ik ze een paar mooie klokken hebben maar de kwaliteit???
- frankv
nog even over de invicta, ik ben natuurlijk in spannende afwachting van het meesterwerk...
er blijken twee bezels te zijn, een coin bezel en een andere bezel, de versie op iBood lijkt de andere versie te zijn, de versie met de coin bezel lijkt vrij exact op een Submariner, de andere versie heeft een 12 hoekige bezel
coin bezel versie:

12 hoekige bezel versie van iBood:

ik vind ze allebeide mooi, misschien is de 12 kanter nog wel het mooiste, maar ben toch benieuwd welke versie ik in het pakketje aan zal treffen...
oh, ik heb ook gevonden dat er echt heeeel subtiel invicta op de linkerkant van de kast staat, not!

er blijken twee bezels te zijn, een coin bezel en een andere bezel, de versie op iBood lijkt de andere versie te zijn, de versie met de coin bezel lijkt vrij exact op een Submariner, de andere versie heeft een 12 hoekige bezel
coin bezel versie:
12 hoekige bezel versie van iBood:
ik vind ze allebeide mooi, misschien is de 12 kanter nog wel het mooiste, maar ben toch benieuwd welke versie ik in het pakketje aan zal treffen...
oh, ik heb ook gevonden dat er echt heeeel subtiel invicta op de linkerkant van de kast staat, not!
- Martin van der Zwaard
Fuck....dat valt me nu pas op. Had eigenlijk het idee dat ie de coin bezel had.
Nu zie ik pas op iBood dat ie de 12-kantige heeft. Nou ja....wie weet zit er toch een coin bezel op. En die andere is ook zeker niet lelijk.
Nu zie ik pas op iBood dat ie de 12-kantige heeft. Nou ja....wie weet zit er toch een coin bezel op. En die andere is ook zeker niet lelijk.
-
Bruin leer is goed.
- Downforce Hans
Misschien zit er ook maar 1 wijzer op 

- RobS
Vind de 12 kantige mooier :banaan:
- Martin van der Zwaard
Eerst maar eens in het echt bekijken. Kan er altijd nog een andere bezel op.
- Paskal
- Auto: meerdere
Heb er op het allerlaatste moment ook nog één gescoord op Ibood
Geen geld voor een leuk uitziend klokkie in mijn ogen. Ben benieuwd hoe hij er in real life uitziet......

- Pim
dies maf.. gaan prutsen aan een ding van een paar tientjesMartin van der Zwaard schreef:Eerst maar eens in het echt bekijken. Kan er altijd nog een andere bezel op.

Had stiekem gehoopt dat UPS al langs was geweest.. ben tot woensdag de hele dag thuis volgende week dus hopelijk komt die dan en niet later. Anders laat ik hem op me werk afleveren.
- Pim
Weet het niet.. vind het nogal uitmelken van het hele Momo gebeuren. Je kan alles met Momo krijgen tegenwoordig. Klokken, helmen, schoenen tot mobiele telefoons aan toe. Krijg er beetje gevoel bij als zo'n Armani of D&G klokje. Liever een product van een Merk wat zich puur op zijn corebusiness richt.duifjes.com schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van Momo Design klokken??? Persoonlijk vindt ik ze een paar mooie klokken hebben maar de kwaliteit???
- Martin van der Zwaard
mwah....zo raar is dat toch niet? mits zo'n bezel duurder is dan het klokkie zelfPim schreef:dies maf.. gaan prutsen aan een ding van een paar tientjesMartin van der Zwaard schreef:Eerst maar eens in het echt bekijken. Kan er altijd nog een andere bezel op.![]()

- dale vito
Ik vind het tijd voor wat foto's

Ja ja I know, nieuwe camera kopen

Ja ja I know, nieuwe camera kopen

- Martin van der Zwaard
Die Panerai

- dale vito
Ja ze blijven mooi.. dit is een 2006 PAM112, met 'sandwichplaat': het lichtgevende deel is een complete wijzerplaat, waar een uitgesneden zwarte overheen is geplaatst.. erg tof. Dank je.
- Martin van der Zwaard
Ooit ooit ooit komt er een Panerai!!
Ben er een jaar of 5 geleden voor het eerst bekend mee geworden en sindsdien verliefd erop geworden
Schitterende klok!!
Ben er een jaar of 5 geleden voor het eerst bekend mee geworden en sindsdien verliefd erop geworden

Schitterende klok!!
- dale vito
Dank u.
Het dromen, sparen en rondkijken is het leukste deel.. geniet er maar van
Het dromen, sparen en rondkijken is het leukste deel.. geniet er maar van