Morgen kachelhuis en accu erin, contactslot omdraaien en kijken of alles nog werkt als voorheen...

Dat gaat goed komen!Bosali schreef:Gaat lekker Nico, schiet hard op.
Als je klaar bent, rijd ik graag een keertje mee, Meerijden aan de linkerkant zonderin je handen vindt ik maar niets.
Nee, Allen, maar was gewoon benieuwd, en ik heb er ook airco op dus nog meer werk!allen schreef:Je wilt je stuur stiekem wel links he Michel...![]()
Is overigens geeneens een ramp bij jou dacht ik. Bij Ruben zou het weer een ander verhaal worden ivm de airco.
Hehe, gisterenavond dus de accu er weer ingedaan en in eerste instantie starte die niet...Marty schreef:![]()
![]()
Bedankt voor de tip, ik had hem al gevonden. Is voor mij niet zo ver trouwens. Ik begreep dat van Sten daar ook heen gaat/ging voor uitlijnen.Elise schreef:Gaat lekker voorspoedig Nico, top![]()
Voor uitlijnen zou ik als ik jou was even naar http://www.zonneveldbanden.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; gaan.
De beste man daar heeft zelf een Speedster gehad, rijdt nu een Exige en heeft ook de benodigde plaatjes etc. liggen.
Is de moeite van een paar extra kilometers waard.
Elise schreef: De afspraak is dat klanten van Peter niet bij Jan hun auto laten uitlijnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten