Michele schreef:+1Ravin ///M schreef:Nee je begrijpt het heel goed.Mack schreef: Of begrijp ik het verkeerd?
D'r staan nog wat vragen in de enquete die bij goed lezen aangeven dat de gegevens absoluut niet alleen over km registratie gaan: "Het is een voordeel voor de automobilist dat het kastje mogelijkheden biedt voor handige diensten" en: "Het registreren van gegevens brengt altijd risico’s met zich mee. Je weet maar nooit wat er met de geregistreerde gegevens gebeurt". Ah dus het kastje kan wél communiceren met de buitenwereld!
De uitsmijter; "Het is een nadeel dat er fraude kan worden gepleegd. Ook de beveiliging van dit kastje zal ooit worden gekraakt" is helemaal van bedenkelijk niveau. Zo'n vraag geeft gewoon aan dat de beveiliging (nog) niet gegarandeerd is en men gaat er van uit dat er fraude gepleegd gaat worden. Mijn advies: bij twijfel NIET DOEN.
Overigens: de opsporingsvraag is absoluut gelul; iemand die een auto jat, haalt bij de eerste de beste sloot het kastje uit de auto en mikt 'm door het raam. En uhm... gaat Willem Holleeder ook een kastje laten inbouwen als braaf burger???
+ 2...
Ik was denk 1 van de 1e die de enquete invulde. Alles hier genoemd viel mij ook op. Dat had ik dus mooi samengevat en natuurlijk in het vrije tekstveld gezet.
Bij de laatste klik krijg ik een SQL database runtime error! (of iets van die strekking) Grrrrr!