Suitsupply
-
Re: Suitsupply
Ja of Tilburg vlak langs de snelweg...
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
De instelling is er in ieder geval!
Ik dacht dat hier in Emmen ook een Suitsupply zat, maar dat is een Setpoint. Ga zelf altijd naar een winkel die alleen een paar vestigingen rondom Emmen heeft. Goed personeel, prima spul, maar niet de goedkoopste.
Zie net dat de Setpoint in Emmen nog opzoek is naar een partime verkopen, ik zoek nog een bijbaantje dus gelijk maar even het formulier ingevuld
Ik dacht dat hier in Emmen ook een Suitsupply zat, maar dat is een Setpoint. Ga zelf altijd naar een winkel die alleen een paar vestigingen rondom Emmen heeft. Goed personeel, prima spul, maar niet de goedkoopste.
Zie net dat de Setpoint in Emmen nog opzoek is naar een partime verkopen, ik zoek nog een bijbaantje dus gelijk maar even het formulier ingevuld

- Mathieu
- Martin van der Zwaard
Jeroen, ga dan naar Rosada.
Dat is tenslotten een outlet en dat zie je ook terug in de prijzen.
Dat is tenslotten een outlet en dat zie je ook terug in de prijzen.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik ben ff voor je de zolder op gedoken. Qua maat (broeken zijn 50 en 52) kom je in de buurt denk ik (nu niet meer, toen welJeroen van den Berg schreef:Ik vind het werkelijke supercool dat jullie zo meedenken!Dat had ik eigenlijk niet verwacht! Zeker niet omdat sommige mij nog kennen uit het verleden alszijnde een behoorlijk rebels en tegendraad mannetje
Pak zal ik toch zelf moet hebben, is het niet voor nu dan wel voor de volgende keer . Maar que postuur, ja sommigge kennen me in het echt wat zal ik zeggen, 175cm 80kg 6% vetpercentage. In ieder geval ben ik geen dankbaar object voor pakken![]()

1x gedragen (EN aangenomen):
Linker pak nooit of nauwelijks aangehad:
-
Ach Jeroen,
hoe meer je werkt hoe minder je hier zit.
Nee, is gewoon top de instelling van velen hier.
Mijn pak mag je zo lenen maar dan denken ze dat je bij het circus gaat solliciteren ben ik bang.
hoe meer je werkt hoe minder je hier zit.

Nee, is gewoon top de instelling van velen hier.

- Downforce Hans
Hoezo, is het rood met witte stippen
misschien hebben ze wel een nieuwe "flappie de Clown"nodig...............

-
Die rode kop van jou zou het wel aardig doen als clown Hans... 

-
Nogmaals ik ben heel erg onder de indruk van hoe dit topic een soort of eigen leven is gaan leiden! En ben iedereen héél dankbaar voor het meedenken en de hartelijkheid......................!
Niels heb ik net even een PB tje gestuurd ook met de vermelding dat ik een pak avn SuitSuply krijg van me vriendin omder het motto, jij krijgt die baan en die betaald goed due geef het maar terug in de vorm van een etentje!!
Niels heb ik net even een PB tje gestuurd ook met de vermelding dat ik een pak avn SuitSuply krijg van me vriendin omder het motto, jij krijgt die baan en die betaald goed due geef het maar terug in de vorm van een etentje!!

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Kijk aan, eind goed al goed!
Baan gaat vast goedkomen en wat zal dat eten lekker gaan smaken dan
Baan gaat vast goedkomen en wat zal dat eten lekker gaan smaken dan

-
vandaag heeft interstep gebeld dat de werkgever enthousiast was met mijn cv. Of het wat wordt? weet ik niet wat ik wel weet is dat ik binnen een maand een baan (wil) heb(ben)in de automotive!!
Dit zijn al jaren onze favo restaurantjes ( ja ben watersportfanaat )
http://www.hetveerhuis.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restaurantdebranding.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit zijn al jaren onze favo restaurantjes ( ja ben watersportfanaat )
http://www.hetveerhuis.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restaurantdebranding.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADV
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen 
Mooi dat DF zo persoonlijk is af en toe!

Mooi dat DF zo persoonlijk is af en toe!
- Ar
- Auto: Prius
Waarom lopen er een hoop mensen rond met te korte broekspijpen? Een aantal zullen er wel uitgegroeid zijn. Het zijn er alleen zoveel, dat mensen ervoor kiezen? Nederlandse mode?
-
Volgens mij lopen er juist veel met te lange broekspijpen rond. Ziet er zo slordig uit.Ar schreef:Waarom lopen er een hoop mensen rond met te korte broekspijpen? Een aantal zullen er wel uitgegroeid zijn. Het zijn er alleen zoveel, dat mensen ervoor kiezen? Nederlandse mode?
- ErikMartijn
Ja ik vind te lang erger dan te kort eigenlijk.... maar je kan ze beter gewoon precies goed hebben. :morecoffee:
- Maus335i
Crisis he. Een van de zaken waar je op moet besparen, elk jaar een ander pakAr schreef:Waarom lopen er een hoop mensen rond met te korte broekspijpen? Een aantal zullen er wel uitgegroeid zijn. Het zijn er alleen zoveel, dat mensen ervoor kiezen? Nederlandse mode?

Ik heb er in de 7 jaar dat ik ondernemer eentje gehad. Ik moest hem zo snel mogelijk hebben dus hier en daar wat shortcuts genomen en iets gepakt wat in de winkel lag en binnen een paar dagen klaar kon zijn (ik meende iets van 250 euro). Dat heb ik geweten ook! Pak zak voor geen meter en heb het 1 keer gedragen....
Ik hou niet zo van pakken en deel de mening van duifjes.com een pagina eerder. Als het niet past bij je functie vraag ik me af in hoeverre je verplicht in pak moet komen opdraven tijdens een sollicitatie. Nu zit ik wel in de ICT dus dat wel enigzins schelen. Ik zie het gewoon niet voor me dat een programmeur of doorgewinterde systeembeheerder (of automonteur) in pak komt opdraven.. Ongeacht wat zo'n "headhunter" er van zegt.
Toch moet ik binnenkort ergens eens een "snel" jasje kopen. Niet een 3 delig pak voor afspraken, maar gewoon iets wat vlot staat. Nu heb ik er zelf totaal geen verstand van, misschien kan Mark me helpen

Besides: ik ben wel benieuwd of het Jeroen uiteindelijk nog gelukt is?
PS: ik vind de website van Suitsupply wel HEEL erg bedenkelijk met al die sexueel getinte foto's. Niet dat ik het erg vind om te kijken, maar het daagt me niet uit om er iets te bestellen

- Macboy
Je weet dat die reactie van Jacco bijna een jaar oud is he 

- WJ
Ben dus niet de enige. Helemaal niet erg al dat vrouwelijke schoon, maar dit vind ik wel weer overdreven..Maus335i schreef: PS: ik vind de website van Suitsupply wel HEEL erg bedenkelijk met al die sexueel getinte foto's. Niet dat ik het erg vind om te kijken, maar het daagt me niet uit om er iets te bestellen
-
Tja... what catches the eye in the World of Advertising, zullen we maar zeggen. Is onder andere D&G bekend voor. Nu wil Suit Supply kennelijk ook "mee doen".
Uit 2007 -> http://sexinadvertising.blogspot.com/20 ... sy-ad.html" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.adpunch.org/entry/dolce-gabb ... y-campaign" onclick="window.open(this.href);return false;
Uit 2007 -> http://sexinadvertising.blogspot.com/20 ... sy-ad.html" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.adpunch.org/entry/dolce-gabb ... y-campaign" onclick="window.open(this.href);return false;
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
GoedgekeurdXave30 schreef:Nu wil Suit Supply kennelijk ook "mee doen".

-
Ik vind die campagne van ze goed. Lekker gedurfd... knap dat zoiets door het management is goedgekeurd.
-
Foto's van Suit Supply zijn pure kunst. Ik vind het een erg goede campagne, weer eens anders dan anders.
- Maus335i
Gaan jullie nu allemaal ineens pakken kopen bij Suit Supply?
Ik denk dat je in plaats van een breed publiek aantrekken, juist aan het selecteren bent. Veel mensen vinden de foto's wel mooi (ik ook), maar totáál niet passen bij het product en al dan niet verwerpelijk. Je wil toch meer sales genereren? Niet alleen aandacht trekken.
"There's no such thing as bad publicity" vind ik (persoonlijk) dan ook onzin.
@Macboy, zou jacco nu alleen nog maar mensen in pak aannemen dan?
Ik denk dat je in plaats van een breed publiek aantrekken, juist aan het selecteren bent. Veel mensen vinden de foto's wel mooi (ik ook), maar totáál niet passen bij het product en al dan niet verwerpelijk. Je wil toch meer sales genereren? Niet alleen aandacht trekken.
"There's no such thing as bad publicity" vind ik (persoonlijk) dan ook onzin.
@Macboy, zou jacco nu alleen nog maar mensen in pak aannemen dan?

-
Ze onderscheiden zich ermee ten opzichte van de rest.
De foto's zijn trouwens genomen door Carli Hermès.
Of het een succes is kunnen wij niks over zeggen, maar in de reclamewereld is het veel ter sprake gekomen.
De foto's zijn trouwens genomen door Carli Hermès.
Of het een succes is kunnen wij niks over zeggen, maar in de reclamewereld is het veel ter sprake gekomen.