Suitsupply
-
Suitsupply
Omdat het solliciteren nu zijn vruchten begint af te werpen zal ik een pak moeten kopen. Deze week op gesprek komen bij Scania.
Iemand ervaring met Suitsupply? Bij zijn de maten het probleem. Ik kan geen standaard pak hebben. als ik 50 neem is de broek goed en het jasje veel te krap bij de schouders en nek en bovenarmen. Als ik 52 of 54 neem is de broek veel te lang en wijd en de mouwen te lang en jasje te lang maar schouders en armen goed....
Iemand ervaring met Suitsupply? Bij zijn de maten het probleem. Ik kan geen standaard pak hebben. als ik 50 neem is de broek goed en het jasje veel te krap bij de schouders en nek en bovenarmen. Als ik 52 of 54 neem is de broek veel te lang en wijd en de mouwen te lang en jasje te lang maar schouders en armen goed....
-
Re: Suitsupply
Ik laat het daar ook maken. Ziet er gewoon goed uit. Wel 6 weken wachten en oppassen met het uitkiezen van je stof. Want je zit zo weer op het dubbele van de beginprijs. Alhoewel het dan nogsteeds wel meevalt kwa prijs.
- frankv
ik wil wel even reclame maken voor mijn pakkenleverancier
House of Lines, Achter de Dom in Utrecht, alleen open op do-vr-za of op afspraak
gezellig, individueel, passen, aanpassen door de kleermaker, 1-2 weken later ophalen
je kunt er met de eigenaar Alex altijd praten over fietsen, auto's, horloges, prima, ik kom er al jaren
start bij ongeveer 350 voor een pak, maar je kunt het zo gek maken als je wilt tot en met met maatschoenen en alles
ik heb er laatst een heel mooi jasje gekocht, een stuk duurder dan een 2-delig pak, maar de stof was dan ook erg mooi!
de website is niet super, maar in de praktijk kan alles en kan (en wordt) alles op je lijf gesneden
House of Lines, Achter de Dom in Utrecht, alleen open op do-vr-za of op afspraak
gezellig, individueel, passen, aanpassen door de kleermaker, 1-2 weken later ophalen
je kunt er met de eigenaar Alex altijd praten over fietsen, auto's, horloges, prima, ik kom er al jaren
start bij ongeveer 350 voor een pak, maar je kunt het zo gek maken als je wilt tot en met met maatschoenen en alles
ik heb er laatst een heel mooi jasje gekocht, een stuk duurder dan een 2-delig pak, maar de stof was dan ook erg mooi!
de website is niet super, maar in de praktijk kan alles en kan (en wordt) alles op je lijf gesneden
-
kijk uit voor de ratten bij suitsupply
het wemelt daar van de ratten die ook ontiegelijk groot zijn! maar niet door suitsupply zelf, maar door dat hele wegrestaurant gebeuren daar... echt ziekelijk wat je daar ziet rondlopen!!!

- Patrick van Wijngen
dat is niet het enige filiaal in nederland hoor 

-
euh..........................ik wilde naar tilburg.......................
-
De enige rat die rondloopt is Metin.
350 Beginnen ze bij Suit Supply volgens mij ook mee. Uiteindelijk loop je dan denk weg met een pak van 700-800 euri.

350 Beginnen ze bij Suit Supply volgens mij ook mee. Uiteindelijk loop je dan denk weg met een pak van 700-800 euri.

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik heb zelf een aantal jaren ook pakken verkocht, en heb hetzelfde probleem als jij Jeroen. Bij mij is het echter zo dat ik een 48 jasje nodig heb en een
49 broek. Lengte puur in de benen, en niet in de rug.
Wat je ook kan doen is bij een gewone herenmode zaak een mix&match pak kopen. Dit zijn echter wel de wat meer standaard kostuums, dus geen wilde
kleuren, lijntjes etc. Dus denk aan donkerblauw met streepje, grijs, zwart etc. Voordeel van Mix&match is dat je maten kunt uitwisselen. Dus in jou geval
kan je bij een pak dan dus een jasje met een andere maat dan die van de broek nemen. En wat dan handig is, is om eventueel een extra broek te nemen.
Wat je ook kan doen is bij een gewone herenmode zaak een mix&match pak kopen. Dit zijn echter wel de wat meer standaard kostuums, dus geen wilde
kleuren, lijntjes etc. Dus denk aan donkerblauw met streepje, grijs, zwart etc. Voordeel van Mix&match is dat je maten kunt uitwisselen. Dus in jou geval
kan je bij een pak dan dus een jasje met een andere maat dan die van de broek nemen. En wat dan handig is, is om eventueel een extra broek te nemen.
-
Mark, imho kun je beter een pak op maat laten maken. 1 Keer het geld uitgeven en dan trek je die andere pakken nooit meer aan. Bij vrijetijdskleding boeit het me niet zo, maar een pak dat niet perfect zit vind ik zelf geen gezicht.
-
Vergeet niet dat Suitsupply een marketingbedrijf is, en dat de meeste pakken geplakt zijn.. 

- Mark Nauta
Ben ik met je eens. Maar ik kan niet in iemands portemonnee kijken. En dan is een mix&match goedkoper dan een maatpak. 350 bij Suitsupply klinktallen schreef:Mark, imho kun je beter een pak op maat laten maken. 1 Keer het geld uitgeven en dan trek je die andere pakken nooit meer aan. Bij vrijetijdskleding boeit het me niet zo, maar een pak dat niet perfect zit vind ik zelf geen gezicht.
leuk, maar dan kan je kiezen uit 3 stoffen. Voor de volgende serie stoffen ga je dan al 100 meer betalen, dan heb je misschien nog eens 5 of 6 soorten,
maar als je meer stoffen wilt, dan ga je al naar 700/800 euro. Iets dat niet iedereen voor een pak wil betalen.
Verder ben ik het met je eens dat een pak gewoon goed moet zitten. Maar dat is ook merk afhankelijk. Ik kan een hele dure Armani aantrekken, die me
voor geen meter zit, maar voor minder een mooi Boss pak dat me als gegoten zit. Maar ook dat is weer type etc afhankelijk. Daarom moet je in dat geval,
wanneer je dus niet zou kiezen voor maatwerk, gewoon veel passen. En kleine tweaks kunnen natuurlijk altijd nog wel uitgevoerd worden (broek korter,
mouwen korter, jasje iets innemen etc).
-
Weekendje Istanbul. Dingen maken ze daar terwijl je wacht.
- frankv
+1, ik heb laatst 4 pakken samen voor 100 euro op marktplaats gedumpt omdat ik ze gewoon niet meer aan heballen schreef:Mark, imho kun je beter een pak op maat laten maken. 1 Keer het geld uitgeven en dan trek je die andere pakken nooit meer aan. Bij vrijetijdskleding boeit het me niet zo, maar een pak dat niet perfect zit vind ik zelf geen gezicht.
- duifjes.com
Mark Nauta schreef:Ben ik met je eens. Maar ik kan niet in iemands portemonnee kijken. En dan is een mix&match goedkoper dan een maatpak. 350 bij Suitsupply klinktallen schreef:Mark, imho kun je beter een pak op maat laten maken. 1 Keer het geld uitgeven en dan trek je die andere pakken nooit meer aan. Bij vrijetijdskleding boeit het me niet zo, maar een pak dat niet perfect zit vind ik zelf geen gezicht.
leuk, maar dan kan je kiezen uit 3 stoffen. Voor de volgende serie stoffen ga je dan al 100 meer betalen, dan heb je misschien nog eens 5 of 6 soorten,
maar als je meer stoffen wilt, dan ga je al naar 700/800 euro. Iets dat niet iedereen voor een pak wil betalen.
Verder ben ik het met je eens dat een pak gewoon goed moet zitten. Maar dat is ook merk afhankelijk. Ik kan een hele dure Armani aantrekken, die me
voor geen meter zit, maar voor minder een mooi Boss pak dat me als gegoten zit. Maar ook dat is weer type etc afhankelijk. Daarom moet je in dat geval,
wanneer je dus niet zou kiezen voor maatwerk, gewoon veel passen. En kleine tweaks kunnen natuurlijk altijd nog wel uitgevoerd worden (broek korter,
mouwen korter, jasje iets innemen etc).
Mijn laatste 3 pakken bij SuitSupply gekocht en kwalitatief tot nu toe 1 van de betere! Heb in het verleden echt van alles gekocht t/m 900euro aan toe etc. maar dit is gewoon mooi, goed en goedkoop!
- Martin van der Zwaard
Vorig jaar nog een pak gekocht bij Suitsupply in Roosendaal (Rosada).
Prima kwaliteit hoor. Netjes geholpen door een bijzonder fraaie dame en na een half uurtje kon ik het pak ophalen.
Het is natuurlijk geen Boss of Van Gils etc, maar daar is de prijs ook naar. Ik had voor 350,- een mooi pak, overhemd en stropdas.
@TS: vacature bij Scania? Die heb ik ook voorbij zien komen volgens mij. Was dat iets met boekhouding of niet?
Prima kwaliteit hoor. Netjes geholpen door een bijzonder fraaie dame en na een half uurtje kon ik het pak ophalen.
Het is natuurlijk geen Boss of Van Gils etc, maar daar is de prijs ook naar. Ik had voor 350,- een mooi pak, overhemd en stropdas.
@TS: vacature bij Scania? Die heb ik ook voorbij zien komen volgens mij. Was dat iets met boekhouding of niet?
-
Wat is er nu handig aan om een extra broek erbij te nemen?Mark Nauta schreef:Ik heb zelf een aantal jaren ook pakken verkocht, en heb hetzelfde probleem als jij Jeroen. Bij mij is het echter zo dat ik een 48 jasje nodig heb en een
- Martin van der Zwaard
Een broek slijt sneller dan een jasje. Dus als je twee broeken erbij hebt kun je die afwisselen.
- Mark Nauta
Als jij voor je werk veel een pak aan moet. Een jasje slijt minder, en wordt minder snel vies. Dan is een extra broek erg handig. Een broek laat je vakerM@rcel schreef:Wat is er nu handig aan om een extra broek erbij te nemen?Mark Nauta schreef:Ik heb zelf een aantal jaren ook pakken verkocht, en heb hetzelfde probleem als jij Jeroen. Bij mij is het echter zo dat ik een 48 jasje nodig heb en een
stomen dan een jasje, dan kan je met een extra broek, dus gewoon je pak aan als het naar de stomerij is. En qua slijtage. Denk eens aan iemand
die vertegenwoordiger is. Jasje op de achterbank (slijt dus niet) broek gaat bij in en uitstappen continu over de stoel heen en weer en slijt erg snel. Extra
broekje is dan wel handig

-
Broek versleten, dan is het jasje ook vast al wel uit de tijd. 

- RVV
laatste pak wat ik heb aangehad was mijn trouwpak 15 jaar geleden
Voor een stropdas idem dito.

-
ik hoor hiet bedragen rondvliegen die voor mij onmogelijk zijn of het nu wel of niet goed besteed is feit is dat ik het niet breed heb en soms de auto niet kan gebruiken of minder moet eten om rekeningen te betalen. Ik kan er wel omheendraaien maar zo liggen de feiten en ik schaam me er niet voor. Ik ben wie ik ben en als je me niet mag of dat dat raar is, pech. Feit is en blijft dat ik een o goedkoop mogelijk pak moet hebben dat enigsinds past, merk vind ik zoals met allse van totaal ondergeschikt belang. Bijna al mij kleding komt van de zeeman of uit de uit verkopp van de uit uit verkoop van een wat betere kledingswinkel en ik wat heet buiten een jeans en een hoody van ik van J heb gehad ( mijn din) zijn al mijn kleren meer dan 10 jaar oud...
Maar ik zit dus met het probleem dat ik op sollicitaie gesprekken moet komen omdat ik nu écht serieus op zoek ben naar een baan terug in de automotive wereld waar mijn hart in ligt mijn ervaring en opleiding en ja dat moet in pak.
Nu hebben ze op de site van Suitsupply een advertentie dat de winterpakken in de aanbieding zijn voor 199 euro, nog steeds heel veel gels voor mij maar anders wordt het iets van http://www.bonprix.de" onclick="window.open(this.href);return false; en dat gaat alleen via intermet dan heb je een compleet pak voor 20 of 30 euro. had ik niet mijn pasprobleem dan was het al lang besteld, optie zou kunnen zijn 2 pakken te bestellen en van een de broek en de ander het jasje gebruiken
Pakken staan zoals ik zei op http://www.bonprix.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wil in ieder geval donkerblaus als kleur hebben met een klassieke snit. Bij die winter aanbiedingen van Suitsuppply is dat nr 2 15 of 23
Maar ik zit dus met het probleem dat ik op sollicitaie gesprekken moet komen omdat ik nu écht serieus op zoek ben naar een baan terug in de automotive wereld waar mijn hart in ligt mijn ervaring en opleiding en ja dat moet in pak.
Nu hebben ze op de site van Suitsupply een advertentie dat de winterpakken in de aanbieding zijn voor 199 euro, nog steeds heel veel gels voor mij maar anders wordt het iets van http://www.bonprix.de" onclick="window.open(this.href);return false; en dat gaat alleen via intermet dan heb je een compleet pak voor 20 of 30 euro. had ik niet mijn pasprobleem dan was het al lang besteld, optie zou kunnen zijn 2 pakken te bestellen en van een de broek en de ander het jasje gebruiken
Pakken staan zoals ik zei op http://www.bonprix.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wil in ieder geval donkerblaus als kleur hebben met een klassieke snit. Bij die winter aanbiedingen van Suitsuppply is dat nr 2 15 of 23
-
Ik zie nu pas dat bonprix ook filialen heeft en niet alleen een internetshop dus dat maakt het al weer wat eenvoudiger 

-
laatst een pak gehaald bij suitsupply rotterdam, vind het voor het geld erg fraai en zit prima. ik had wel weinig keus omdat ik lange benen heb, vrij brede schouders en weer niet een heel erg lange rug. maar ze konden het daar aanpassen en kon het geloof ik een uur later weer ophalen. vind het prima spul.
- Stéphane
@Jeroen: Die dingen van Suitsupply zijn gewoon wel goed voor een jaar of 2 volgens mij. Die van Bonprix ken ik niet, maar voor dat geld kun je ook niet veel verwachten waarschijnlijk. Anders even kijken bij van die studentenwinkels. In Groningen had je vroeger van die winkels als Peanuts (Rico, bestaat dat nog?) waar je als student echt goedkoop een pak kon scoren. Gewoon even kijken in Delft of Leiden misschien? Of misschien dat studenten nu uit die regio hier op de site je kunnen helpen?
- WJ
Stap gewoon ff binnen in een winkel van Suitsupply. Service is meestal goed, pakken zijn van fatsoenlijke kwaliteit. (je kan het zo duur maken als je zelf wil) Doe je verhaal en misschien is het helemaal geen probleem om verschillende maten te combineren.
Daar zijn ze voor.
Daar zijn ze voor.